بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » بازاریابی، تبلیغات » دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، اسفند ۹۵

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، اسفند ۹۵

منتشر شده در مورخ: 1395/04/14 ساعت: ۱۱:۲۷         بازدید از این همایش: 4,870 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله کنفرانس مدیریت تبلیغات، دی ۹۵، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، اسفند ۹۵" در تاریخ 3 و 4 اسفند 1395 توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در شهر تهران - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – سالن همایشهای الغدیر برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – سالن همایشهای الغدیر

حوزه های تحت پوشش:   بازاریابی، تبلیغات  •  مدیریت



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 3 و 4 اسفند 1395



مهلت ارسال مقاله به دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، اسفند ۹۵ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  15 بهمن 95      20 بهمن 95      23 بهمن 95

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   20 بهمن 95      30 بهمن 95

اطلاعات تماس

تلفن تماس با دبيرخانه: 88229901-021 و 88220537-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: Info@adsconference.com

محورهای همایش

  • روندهای نوظهور در تبلیغات
  • تبلیغات دیجیتال
  • تبلیغات غیر تجاری
  • خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات
  • مدیریت رسانه و تبلیغات
  • مدیریت بودجه برنامه های تبلیغاتی
  • مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و تبلیغات
  • اندازه گیری اثربخشی کمپین های تبلیغاتی
  • آسیب شناسی تبلیغات در ایران
  • رفتار مصرف کننده و تبلیغات
  • مدیریت کمپین های تبلیغاتی
  • استراتژی تبلیغات
  • بازاریابی محتوا

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) بازاریابی، تبلیغات مدیریت  اسفند 1395 ,همایش (کنفرانس)  ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.