بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » هجدهمین کنفرانس بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۱۴۰۴

هجدهمین کنفرانس بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۱۴۰۴

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1403/10/29 ساعت: ۰۹:۳۴         بازدید از این همایش: 152 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هجدهمین کنفرانس بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۱۴۰۴، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هجدهمین کنفرانس بین المللی ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی، اردیبهشت ۱۴۰۴" در تاریخ 2 و 3 اردیبهشت 1404 توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در شهر تهران - دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - سالن آمفی تئاتر برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - سالن آمفی تئاتر

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 2 و 3 اردیبهشت 1404



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات: 1 بهمن 1403

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:  25 بهمن 1403

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: 10 اسفند 1403

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  27 اسفند 1403

اطلاعات تماس

رئیس کنفرانس: دکتر جهانگیر یدالهی فارسی

دبیر علمی کنفرانس: دکتر محمدرضا زالی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر محمد عزیزی

تلفن تماس با دبيرخانه: 88225020-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: qausconf[at]ut.ac.ir

محورهای همایش

1. تجربه های ملی و بین المللی در باره ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی
2. اندیشه های نوو رویکردهای جایگزین برای ارزیابی درونی و برونی کیفیت آموزش دانشگاهی
3. چالش ها و موانع ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی
4. ساختار سازی و نهادینه کردن فرایند های ارزیابی درونی و برونی در سطوح دانشگاهی و ملی
5. نقش ذینفعان در ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی
6. نقش بالندگی حرفه ای اعضای هیات علمی در ارتقاء کیفیت نظام های دانشگاهی
7. نقش فناوری های نوین، ازجمله هوش مصنوعی مولد، در ارزیابی و ارتقائ کیفیت نظام های دانشگاهی
8. مبانی فلسفی و زیر بنائی رویکردهای ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی
9. نقش ارزش ها و هنجار های دانشگاهی درتسهیل فرایند های ارزیابی دونی و برونی در نظام های دانشگاهی
10. نقش ارزیابی مستمر دستیابی به پیامد های یادگیری توسط دانشجویان و دانش آموختگان در ارتقاء کیفیت نظام های دانشگاهی
11. نقش ارتباط دانشگاه و صنعت)و جامعه( در ارتقاء کیفیت نظام های دانشگاهی
12. جایگاه شبکه سازی و جماعت های یادگیری)communities learning)درتسهیل ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
13. تاثیر ارزیابی درونی و برونی در پرورش مهارت های کارآفرینی و تقویت دانشگاه نسل جدید
14. نقش آموزش های کارآفرینی در ارتقاء شایستگی های دانش آموختگان و بهبود کیفیت نظام های دانشگاهی.


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  اردیبهشت 1404 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*