1. تجربه های ملی و بین المللی در باره ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی
2. اندیشه های نوو رویکردهای جایگزین برای ارزیابی درونی و برونی کیفیت آموزش دانشگاهی
3. چالش ها و موانع ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی
4. ساختار سازی و نهادینه کردن فرایند های ارزیابی درونی و برونی در سطوح دانشگاهی و ملی
5. نقش ذینفعان در ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی
6. نقش بالندگی حرفه ای اعضای هیات علمی در ارتقاء کیفیت نظام های دانشگاهی
7. نقش فناوری های نوین، ازجمله هوش مصنوعی مولد، در ارزیابی و ارتقائ کیفیت نظام های دانشگاهی
8. مبانی فلسفی و زیر بنائی رویکردهای ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی
9. نقش ارزش ها و هنجار های دانشگاهی درتسهیل فرایند های ارزیابی دونی و برونی در نظام های دانشگاهی
10. نقش ارزیابی مستمر دستیابی به پیامد های یادگیری توسط دانشجویان و دانش آموختگان در ارتقاء کیفیت نظام های دانشگاهی
11. نقش ارتباط دانشگاه و صنعت)و جامعه( در ارتقاء کیفیت نظام های دانشگاهی
12. جایگاه شبکه سازی و جماعت های یادگیری)communities learning)درتسهیل ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
13. تاثیر ارزیابی درونی و برونی در پرورش مهارت های کارآفرینی و تقویت دانشگاه نسل جدید
14. نقش آموزش های کارآفرینی در ارتقاء شایستگی های دانش آموختگان و بهبود کیفیت نظام های دانشگاهی.
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.