بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » اقتصاد، حسابداری » پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸

پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸

سطح برگزاری: ملی و بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1398/05/17 ساعت: ۱۲:۱۷         بازدید از این همایش: 2,089 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸، دانشگاه اصفهان
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸" در تاریخ 30 بهمن 1398 توسط دانشگاه اصفهان در شهر اصفهان - دانشگاه اصفهان - تالار پیامبر اعظم برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: اصفهان -  دانشگاه اصفهان - تالار پیامبر اعظم

حوزه های تحت پوشش:   اقتصاد، حسابداری  •  بازاریابی، تبلیغات  •  حقوق، سیاست  •  علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT  •  هنر



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 30 بهمن 1398



مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۸ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  15 آبان 98      6 دی 98      13 دی 98

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   30 دی 98      10 بهمن 98

آخرین مهلت ثبت نام: 15 بهمن 98

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر سید امیر حسن منجمی ، دکتر امیر قمرانی ، دکتر پریسا دارویی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37932127-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgco2020[at]res.ui.ac.ir

محورهای همایش

  • تحلیل‌های روانشناختی
  • درمان و ارتقاء سلامت روانی
  • سواد رسانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان
  • پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
  • ملاحظات حقوقی
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای
  • شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌
  • مدل کسب و کار و درآمدزایی
  • مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی
  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
  • رویکردهای هوش محاسباتی
  • نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
  • تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
  • بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
  • واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری
  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
  • بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
  • روایت و بازی‌نامه‌نویسی
  • بازی‌های جدّی  (Serious Games)
  • بازی‌نمایی  (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
    •         خانواده
    •         درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
    •         فرهنگ، تاریخ و ادبیات
    •         آموزش و یادگیری
    •         تبلیغات
    •         هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
    •         فقه و اخلاق
    •         توسعه‌ی صنعت گردشگری
    •         درمان اختلالات جسمی
    •         توانبخشی شناختی
    •         ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    •         ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) اقتصاد، حسابداری بازاریابی، تبلیغات حقوق، سیاست علوم اجتماعی، روانشناسی کامپیوتر، IT هنر  بهمن 1398 ,همایش (کنفرانس) ملی و بین المللی ایران اصفهان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.