- تحلیلهای روانشناختی
- درمان و ارتقاء سلامت روانی
- سواد رسانهای
- مدلسازی احساس و هیجان
- پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
- ملاحظات حقوقی
- مالکیت فکری و کپیرایت
- رویکرد فلسفی بازیهای رایانهای
- شیوههای جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
- نقش صنعت بازیهای رایانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
- مدلسازی فرایند توسعه
- مدل کسب و کار و درآمدزایی
- مدیریت پروژههای بازیسازی
- فناوریهای مطرح در تولید و توسعه بازیهای آنلاین
- رویکردهای هوش محاسباتی
- نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
- تولید محتوای رویهای (PCG) و دشواری پویا
- بازیهای رایانهای مبتنی بر شبیهسازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
- واسط کاربری و تجربهی کاربری
- تحلیل زیباییشناختی و هنری
- اصول هنری در طراحی و شخصیتپردازی
- بهینهسازی در تلفیق هنر و تکنیک
- روایت و بازینامهنویسی
- بازیهای جدّی (Serious Games)
- بازینمایی (Gamification)
- بررسی نقش بازیهای رایانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای:
- خانواده
- درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
- فرهنگ، تاریخ و ادبیات
- آموزش و یادگیری
- تبلیغات
- هویتیابی و فرهنگسازی
- فقه و اخلاق
- توسعهی صنعت گردشگری
- درمان اختلالات جسمی
- توانبخشی شناختی
- ترویج ارزشهای دفاع مقدس
- ترویج آموزههای مذهبی و قرآنی
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.