بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » بازاریابی، تبلیغات » اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)

اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)

منتشر شده در مورخ: 1398/11/14 ساعت: ۱۱:۲۶         بازدید از این همایش: 1,262 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)، اردیبهشت ۹۹، دانشگاه مازندران
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات)" توسط دانشگاه مازندران در شهر بابلسر - دانشگاه مازندران برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه مازندران


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: بابلسر -  دانشگاه مازندران

حوزه های تحت پوشش:   بازاریابی، تبلیغات  •  مدیریت



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش:

  3 اردیبهشت 1399      تغییر یافت:   

 متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. 



مهلت ارسال مقاله به اولین کنفرانس مدیریت کسب و کار در کشورهای حوزه دریای خزر (چالش ها و راه کارهای بازاریابی بین الملل و صادرات) تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  25 فروردین 99       متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. 

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   30 فروردین 99      متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر میثم شیرخدایی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر محمد صفری

تلفن تماس با دبيرخانه: 35302524-011

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

محورهای همایش

بازاریابی بین الملل و صادرات

  • مدیریت زنجیره تامین
  • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • راهبردهای نوین بازاریابی و توسعه صادرات
  • راهبردهای مذاکره و عقد قراردادهای تجاری
  • شناسایی و تقسیم ­بندی بازارهای حوزه دریای خزر
  •  مدیریت برند و ارایه رویکردهای نوین برند سازی برای توسعه بازار
  • بازاریابی دیجیتال و نقش فناوری در طراحی مدل ­های نوین بازاریابی
  • مدیریت استراتژیک بازار
  • آینده نگاری و توسعه چشم انداز در مدیریت بازارهای حوزه دریای خزر

کارآفرینی و بهبود کسب و کار

  • کارآفرینی سازمانی
  • بازاریابی کارآفرینانه
  • کسب و کارهای دانش ­بنیان و نوپا
  • نقش کارآفرینی در اقتصاد مقاومتی
  • کارآفرینی در بخش های خدمات، گردشگری، شیلات، کشاورزی و …

توسعه سرمایه انسانی

  • تامین و آموزش نیروی انسانی
  • بهره­ وری نیروی انسانی
  • سرمایه اجتماعی
  • روابط صنعتی و کار
  • فرهنگ و ارتباطات سازمانی

تامین مالی و سرمایه­ گذاری

  • مدیریت ریسک
  • فرصت­ های سرمایه­ گذاری
  • روش­ های تامین مالی و چالش ­های آن
  • ظرفیت­ های بازار و ابزارهای مالی اسلامی در تامین مالی

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) بازاریابی، تبلیغات مدیریت  اردیبهشت 1399 ,همایش (کنفرانس)  ایران بابلسر


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*