مدیریت مبتنیبر فرایند
- مفاهیم کلیدی
- مدلسازی فرایند (مزایا، استانداردها، ابزارها و تکنیکها، سطوح مدلسازی)
- تجزیه و تحلیل فرایند (اقدامات، نقشها، آمادگی سازمانی، روش مستندسازی)
- طراحی فرایند (دلایل و ضرورتها، نقشها، آمادگی سازمانی، اصول و قواعد)
- اندازهگیری عملکرد فرایند (شناسایی شاخصهای کلیدی، متدهای اندازهگیری، داشبوردهای مدیریتی)
- تحول فرایندهای کسبوکار (شش سیگما، مدیریت ناب، مدیریت کیفیت جامع، هزینهیابی بر مبنای فعالیت، مدل بهبود عملکرد، طراحی مجدد، مهندسی مجدد)
- سازمانهای فرایندگرا (گذر از ساختارهای وظیفهای به فرایندی)
- بلوغ فرایندهای کسبوکار ( مفهوم بلوغ فرایند، مدلهای ارزیابی، انتخاب مدل)
مدلسازی و استانداردسازی فرایندهای کلیدی صنعت پخش
شامل انجام انواع پژوهشهای ملی درخصوص مدلسازی فرایند، شناسایی شاخصهای کلیدی عملکرد، مستندسازی انواع بهروشهای صنعت، مستندسازی رویهها و دستورالعملهای استاندارد و رونمایی از نتایچ آن در کنفرانس از جمله درخصوص فرایندهای کلیدی زیر:
- فرایند تامین
- فرایند بازاریابی
- فرایند فروش
- فرایند انبار و توزیع
- فرایند منابع انسانی
- فرایند مالی
نرمافزارهای پیشرفته سازمانی در صنعت پخش
- نرمافزارهای تخصصی صنعت پخش
- برنامهریزی منابع سازمان (ERP)
- مدیریت زنجیره تامین (SCM)
- مدیریت روابط مشتریان (CRM)
- مدیریت دانش و تحلیلگرها (KMS)
- هوش کسبوکار (BI)
- سیستمهای مدیریت فرایند کسبوکار (BPMS)
- انواع نرمافزارهای تخصصی برای محیط تبلت و موبایل
توجهات خاص
- معرفی چارچوب طبقهبندی فرایندی APQC در صنعت پخش
- معرفی نتایج پژوهشهای صورت گرفته و استاندارد شده درخصوص فرایندهای اصلی صنعت پخش
- انتشار برخی از آمارهای مهم صنعت پخش
- رونمایی از بانک اطلاعاتی کلیه فعالین صنعت پخش
- رونمایی از بانک اطلاعاتی استاندارد شده مشتریان صنعت پخش
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.