بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » مدیریت » اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی)، مرداد ۹۵

اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی)، مرداد ۹۵

منتشر شده در مورخ: 1395/01/19 ساعت: ۱۰:۵۰         بازدید از این همایش: 3,181 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی)، خرداد 95، انجمن مدیریت اجرایی ایران
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی)، مرداد ۹۵" در تاریخ 12 و 13 مرداد  1395 توسط انجمن مدیریت اجرایی ایران در شهر تهران - سالن همایش های المپيك برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: انجمن مدیریت اجرایی ایران


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  سالن همایش های المپيك

حوزه های تحت پوشش:   مدیریت



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش:

  5 و 6 خرداد 1395      تغییر یافت:   

12 و 13 مرداد  1395



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به اولین کنفرانس مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش (با نگاهی به نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی)، مرداد ۹۵ تمدید شد
  4 اردیبهشت 95      9 تیر 95 

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  15 اردیبهشت 95      22 تیر 95

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  26 تیر 95

آخرین مهلت ثبت نام:  29 اردیبهشت 95      تمدید شد:   2 مرداد 95

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر خدایار ابیلی

دبیر اجرایی کنفرانس: آقای کوروش حمیدی

تلفن تماس با دبيرخانه: 6-88556492-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: info@pbmconf.com

محورهای همایش

مدیریت مبتنی‌بر فرایند

  • مفاهیم کلیدی
  • مدل‌سازی فرایند (مزایا، استانداردها، ابزارها و تکنیک‌ها، سطوح مدل‌سازی)
  • تجزیه و تحلیل فرایند (اقدامات، نقش‌‌ها، آمادگی سازمانی، روش مستندسازی)
  • طراحی فرایند (دلایل و ضرورت‌ها، نقش‌ها، آمادگی سازمانی، اصول و قواعد)
  • اندازه‌گیری عملکرد فرایند (شناسایی شاخص‌های کلیدی، متدهای اندازه‌گیری، داشبوردهای مدیریتی)
  • تحول فرایندهای کسب‌وکار (شش سیگما، مدیریت ناب، مدیریت کیفیت جامع، هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت، مدل بهبود عملکرد، طراحی مجدد، مهندسی مجدد)
  • سازمان‌های فرایندگرا (گذر از ساختارهای وظیفه‌ای به فرایندی)
  • بلوغ فرایندهای کسب‌وکار ( مفهوم بلوغ فرایند، مدل‌های ارزیابی، انتخاب مدل)

مدل‌سازی و استانداردسازی فرایندهای کلیدی صنعت پخش

 

شامل انجام انواع پژوهش‌های ملی درخصوص مدل‌سازی فرایند، شناسایی شاخص‌های کلیدی عملکرد، مستندسازی انواع بهروش‌های صنعت، مستندسازی رویه‌ها و دستورالعمل‌های استاندارد و رونمایی از نتایچ آن در کنفرانس از جمله درخصوص فرایندهای کلیدی زیر:

  • فرایند تامین
  • فرایند بازاریابی
  • فرایند فروش
  • فرایند انبار و توزیع
  • فرایند منابع انسانی
  • فرایند مالی

 

نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی در صنعت پخش

  • نرم‌افزارهای تخصصی صنعت پخش
  • برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)
  • مدیریت زنجیره تامین (SCM)
  • مدیریت روابط مشتریان (CRM)
  • مدیریت دانش و تحلیل‌گرها (KMS)
  • هوش کسب‌وکار (BI)
  • سیستم‌های مدیریت فرایند کسب‌وکار (BPMS)
  • انواع نرم‌افزارهای تخصصی برای محیط تبلت و موبایل

توجهات خاص

  • معرفی چارچوب طبقه‌بندی فرایندی APQC در صنعت پخش
  • معرفی نتایج پژوهش‌های صورت گرفته و استاندارد شده درخصوص فرایندهای اصلی صنعت پخش
  • انتشار برخی از آمارهای مهم صنعت پخش
  • رونمایی از بانک اطلاعاتی کلیه فعالین صنعت پخش
  • رونمایی از بانک اطلاعاتی استاندارد شده مشتریان صنعت پخش

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) مدیریت  خرداد 1395 ,همایش (کنفرانس)  ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.