بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » فنی و مهندسی » کامپیوتر، IT » اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۴

اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۴

سطح برگزاری: ملی         منتشر شده در مورخ: 1394/07/1 ساعت: ۱۳:۴۸         بازدید از این همایش: 4,646 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۴، دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، همراه اول ، شرکت مخابرات استان اصفهان
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۴" در تاریخ 28 الی 30 بهمن 1394 توسط دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، همراه اول ، شرکت مخابرات استان اصفهان در شهر اصفهان - دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، همراه اول ، شرکت مخابرات استان اصفهان


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: اصفهان -  دانشگاه اصفهان

حوزه های تحت پوشش:   کامپیوتر، IT



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 28 الی 30 بهمن 1394



مهلت ارسال مقاله به اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۴ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  15 آذر 94      30 آذر 94      16 دی 94

آخرین مهلت ثبت نام: 10 بهمن 94

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر احمدرضا نقش‌نیلچی ، دکتر امیر قمرانی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر بهروز شاهقلی قهفرخی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37935635-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: info@cgco2016.ir

محورهای همایش

  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
  • رویکردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
  • تحلیل روانشناختی بازی‌های رایانه‌ای
  • تحلیل جامعه‌شناختی بازی‌های رایانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان در بازی‌های رایانه‌ای
  • بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم
  • بازی‌های رایانه‌ای و پدافند غیرعامل
  • شیوه‌های جذب مخاطب و بازاریابی در حوزه‌ی باز‌ی‌های رایانه‌ای
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
  • مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
  • تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای
  • اصول هنری طراحی بازی‌های رایانه‌ای
  • بازی‌های رایانه‌ای و ملاحظات حقوقی
  • بازی‌های جدّی (Serious Games)
  • بازی‌نمایی (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
  • خانواده
  • سلامت جسمی و روحی
  • فرهنگ، تاریخ و ادبیات
  • آموزش
  • تبلیغات
  • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
  • توسعه‌ی صنعت گردشگری
  • درمان اختلالات جسمی
  • توانبخشی شناختی
  • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
  • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
  • و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) کامپیوتر، IT  بهمن 1394 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران اصفهان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.