بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » همایش ملی تکنولوژی و تدریس: هم افزایی نوین در فرایند یادگیری، اردیبهشت ۱۴۰۴

همایش ملی تکنولوژی و تدریس: هم افزایی نوین در فرایند یادگیری، اردیبهشت ۱۴۰۴

  صبا منتی      سطح برگزاری: ملی      تاریخ انتشار: 1403/11/6 ساعت: ۱۰:۱۵      بازدید از این همایش: 1,525 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله همایش ملی تکنولوژی و تدریس: هم افزایی نوین در فرایند یادگیری، اردیبهشت ۱۴۰۴، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "همایش ملی تکنولوژی و تدریس: هم افزایی نوین در فرایند یادگیری، اردیبهشت ۱۴۰۴" در تاریخ 11 اردیبهشت 1404 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در شهر اصفهان برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: اصفهان 

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی  •  کامپیوتر، IT  •  نانو و فناوری های نوین



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 11 اردیبهشت 1404



مهلت ارسال مقاله به همایش ملی تکنولوژی و تدریس: هم افزایی نوین در فرایند یادگیری، اردیبهشت ۱۴۰۴ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  20 فروردین 1404      30 فروردین 1404

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   30 فروردین 1404      6 اردیبهشت 1404

اطلاعات تماس

رئیس کنفرانس: دکتر پیام نجفی

دبیر علمی کنفرانس: دکتر نرگس سعیدیان

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر نفیسه حسین‌پور

تلفن تماس با دبيرخانه: 35002650-031 و 35002651-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: research[at]khuisf.ac.ir

محورهای همایش

 علوم تربیتی

  • طراحی و پیاده‌سازی محیط‌های یادگیری دیجیتال
  • توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در عصر دیجیتال
  • روش‌های تدریس ترکیبی (Blended Learning) و چارچوب‌های نوین آموزشی
  • عدالت آموزشی و کاهش شکاف دیجیتالی در نظام‌های آموزشی
  • فناوری‌های کمکی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
  • یادگیری شخصی‌سازی‌شده با استفاده از سیستم‌های تطبیقی

روانشناسی

  • تأثیر فناوری بر فرایندهای شناختی و انگیزشی یادگیرندگان
  • روانشناسی طراحی تجربه کاربری (UX) در محیط‌های یادگیری دیجیتال
  • چالش‌های روانی آموزش آنلاین و راهکارهای مداخله‌ای
  • نقش فناوری در ارزیابی روان‌شناختی و سنجش پیشرفت یادگیری
  • اخلاق فناوری و حفظ حریم خصوصی در محیط‌های آموزشی دیجیتال

مدیریت آموزشی

  • مدیریت منابع آموزشی دیجیتال و بهینه‌سازی هزینه‌ها
  • تحلیل داده‌های آموزشی (Learning Analytics) برای تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد
  • رهبری تحول دیجیتال در نظام‌های آموزشی
  • سیاست‌گذاری و استانداردسازی فناوری‌های آموزشی
  • مدیریت نوآوری و خلاقیت در توسعه محتوای آموزشی دیجیتال

بروزرسانی سند تحول آموزش و پرورش با تأکید بر تکنولوژی نوین

  • بازنگری اهداف و راهبردهای سند تحول در راستای فناوری‌های نوین
  • تدوین چارچوب‌های نظارتی برای ادغام فناوری در برنامه‌های درسی
  • توسعه زیرساخت‌های دیجیتال در مدارس و مراکز آموزشی
  • آموزش معلمان برای تطبیق با فناوری‌های نوین آموزشی
  • ارزیابی اثربخشی فناوری‌های نوین در دستیابی به اهداف سند تحول
  • توسعه محتوای دیجیتال متناسب با نیازهای بومی و فرهنگی

مدارس آینده و فناوری‌های نوین

  • فلسفه و چیستی مدارس آینده
  • چالش‌های اخلاقی مدرسه آینده با کاربست هوش مصنوعی
  • چرایی هوش مصنوعی در مدارس آینده
  • حکمرانی مدارس آینده با هوش مصنوعی
  • مدل و نظریه‌های معطوف به مدارس آینده
  • اقتصاد پایدار مدرسه با کاربست هوش مصنوعی
  • مدل‌های بکارگیری هوش مصنوعی در مدارس آینده
  • مدارس آینده و چگونگی کاربست فناوری‌های نوظهور
  • راهکارهای ارتقاء کیفیت مدارس آینده با هوش مصنوعی
  • رفتار شناسی در کلاس‌های درس آینده
  • جایگاه معلم و مدرسه در عصر هوش مصنوعی
  • کاربست هوش مصنوعی بعنوان ابزار تعلیم و تربیت
  • چگونگی کاربست هوش مصنوعی در تعلیم و تربیت آینده
  • معلم آینده و هوش مصنوعی در قلمروهای جدید کلاس درس
  • بازشناسی تدریس و ارزشیابی دانش آموزان آینده در قلمرو هوش مصنوعی
  • نقش ساماندهی و ارتقاء منابع انسانی آموزش و پرورش با هوش مصنوعی

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی کامپیوتر، IT نانو و فناوری های نوین  اردیبهشت 1404 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران اصفهان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: صبا منتی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*