محورهای کنفرانس در دو حوزه عمومی (پژوهش های مدیریت) و تخصصی (نوآوری و کارآفرینی) مشخص شده است لذا هنگام ارسال مقاله در سامانه کاربران میتوان بر اساس ارتباط موضوع مقالات با محورهای معرفی شده یکی از محورها را بر حسب موضوع مقاله انتخاب بفرمائید.
۱- محور مدیریت (محور پایه کنفرانس) : لازم به ذکر است پژوهش های برگرفته از رساله دکتری و ارشد و پژوهش های دانشگاهی در رشته های مدیریت و علوم رفتاری وابسته، بعنوان پارادیم های نوین مدیریت در «محور مدیریت (محور پایه کنفرانس)» میتوانند لحاظ گردند.
حوزه های مرتبط با محور مدیریت جهت ارائه مقاله :
- مدیریت بازرگانی
- مدیریت کارآفرینی و نوآوری
- مدیریت دولتی
- مدیریت صنعتی
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت مالی
- مدیریت استراتژیک
- مدیریت تحول
- مدیریت منابع انسانی
- مدیریت ریسک
- مدیریت بحران
- مدیریت فناوری اطلاعات
- مدیریت آموزشی
- مدیریت بیمه
- مدیریت پروژه و مدیریت برنامه
- مدیریت کیفیت
- مدیریت تکنولوژی
- مدیریت ورزشی
- مدیریت شهری
- مدیریت هتلداری و جهانگردی
- مدیریت گمرکی
- مدیریت فرهنگی
۲- محور نوآوری و کارآفرینی(محور تخصصی کنفرانس): پژوهش هایی که عنوان مقاله آنها مرتبط با حوزه نوآوری و کارآفرینی هستند میتوانند در «محور نوآوری و کارفرینی (محور تخصصی کنفرانس)» قرار گیرند.
محورهای پیشنهادی نوآوری و کارآفرینی برای انتخاب حوزه مقالات :
- مفاهیم، تئوری ها و کارکرد کارآفرینی و نوآوری و مدل های نوین کسب و کار
- جایگاه و کارکرد کارآفرینی و نوآوری در سازمان های امروزی
- جایگاه و کارکرد کارآفرینی و نوآوری در توسعه کسب و کار
- مفاهیم، تئوری ها و کارکرد کارآفرینی و نوآوری استراتژیک
- کارآفرینی و توسعه کسب و کار در بستر فناوری اطلاعات
- تفکر خلاق و نوآوری های باز
- کارآفرینی فردی، سازمانی، اجتماعی
- مدیریت و اثربخشی سازمانی بر مبنای کارآفرینی و نوآوری
- نقش خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری بر بهبود عملکرد
- الزامات، چالشها و فرصت های استقرار کارآفرینی
- اهمیت و الزام توسعه فرهنگ نوآوری و کارآفرینی در سازمان ها
- ویژگی های فردی و شخصیتی کارآفرینان
- چالش ها، تهدیدها و فرصت های حاکم بر فضای کسب و کار
- رویکردهای توسعه نوآورانه فرهنگ کارآفرینی
- کار آفرینی و تعالی سازمانی، کیفیت و بهره وری
- نقش بنگاههای کوچک و متوسط در توسعه کارآفرینی و بهبود کسب و کار
- سیاستگذاری بازرگانی در سطح ملی و نقش آن در کارآفرینی
- راهکارهای توسعه و فرهنگ کارآفرینی در سازمان ها
- نقش نهادهای ملی برمدیریت کسب و کار و کارآفرینی
- استارت آپ ها و نقش آنها در ایجاد و بهبود کسب و کار های موفق
- عوامل موثر بر ایجاد و توسعه کسب و کارهای آنلاین (بر مبنای وب)عوامل موثر
- نقش تکنیک های مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت مالی بر عملکرد و بهبود کسب و کار
- سایر موضوع ها و عناوین مرتبط با نوآوری، کارآفرینی، خلاقیت، اشتغال و کسب و کار
لازم به ذکر است موارد مشخص شده در محورهای تخصصی کنفرانس، به عنوان کلید واژه جهت انتخاب موضوع برای نویسندگان معرفی شده و الزاما نباید موضوع مقالات کاملا مشابه محور باشد. لذا توصیه میشود جنبه نوآوری در موضوع مقالات مورد توجه پژوهشگران قرار گیرد.
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.