بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، آبان ۹۹

هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، آبان ۹۹

منتشر شده در مورخ: 1398/06/13 ساعت: ۰۰:۱۱         بازدید از این همایش: 2,864 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، اسفند ۹۸، دانشگاه تهران ، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، آبان ۹۹" در تاریخ 28 و 29 آبان 1399 توسط دانشگاه تهران ، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در شهر تهران - دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران - سالن کوثر برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه تهران ، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران - سالن کوثر

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش:

  7 و 8 اسفند 1398      تغییر یافت:   

28 و 29 آبان 1399



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، آبان ۹۹ تمدید شد
  31 شهریور 98      30 مهر 98

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:   15 مهر 98      15 آبان 98

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  30 آبان 98      15 دی 98      22 دی 98

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   15 دی 98      1 بهمن 98

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مرضيه دهقانی

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

محورهای همایش

عنوان همایش: برنامه درسی دوره ابتدایی: چالش ها و چشم اندازهای ایرانی، جهانی

محورهای همایش:

۱- سیاست گذاری ( اسناد برنامه درسی، ساختار دوره ابتدایی، طراحی برنامه درسی، ارزشیابی ، تغییر و نوآوری)

۲- محتوای حوزه های یادگیری و انطباق آن با مراحل رشد (دینی، قرآن، فارسی، هنر، تربیت بدنی، کار و فن¬آوری، مطالعات اجتماعی، ریاضی، علوم)

۳- موضوعات خاص و حوزه های مغفول (تربیت جنسی، تربیت اخلاقی، آموزش مهارت¬های تفکر، آموزش چندفرهنگی، مهارت آموزی، طرح ها، آموزش بهداشت و ایمنی و…)

۴- تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان (مشق شب، پیک نوروزی، دست سازه ها و…)

۵- عدالت آموزشی و فرصت های یادگیری (یادگیرندگان: با نیازهای ویژه، عشایر، چندپایگی، دو زبانگی، بازماندگان از تحصیل، آموزش کودکان کار و خیابان و …)

۶- محیط¬ها، منابع و مواد یادگیری (بازی و یادگیری، رسانه های آموزشی، تولید محتوای الکترونیکی، شبکه های اجتماعی مجازی، و …)

۷- سنجش و ارزشیابی ( ارزشیابی توصیفی، آزمون های بین المللی :« تیمز، پرلز ، سایت و ….)

۸- آموزش و بهسازی معلم (آموزش پیش از خدمت ، حین خدمت و بعد از خدمت، تجارب زیسته معلمان)

۹- شرکای برنامه درسی (والدین، سازمان ها، نهادها، مدارس نوظهور و…)


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  اسفند 1398 ,همایش (کنفرانس)  ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*