بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » اقتصاد، حسابداری » هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال ( گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها)، آذر ۱۴۰۳

هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال ( گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها)، آذر ۱۴۰۳

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1403/07/29 ساعت: ۱۴:۲۴         بازدید از این همایش: 255 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال ( گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها)، آذر ۱۴۰۳، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، دانشگاه علامه طباطبایی
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال ( گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها)، آذر ۱۴۰۳" در تاریخ 20 و 21 آذر 1403 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، دانشگاه علامه طباطبایی در شهر تهران - پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، دانشگاه علامه طباطبایی


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی

حوزه های تحت پوشش:   اقتصاد، حسابداری  •  بازاریابی، تبلیغات  •  علوم اجتماعی، روانشناسی  •  علوم تربیتی و آموزشی  •  فنی و مهندسی  •  کامپیوتر، IT



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 20 و 21 آذر 1403



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات: 15 آبان 1403

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: 1 آذر 1403

آخرین مهلت ثبت نام: 15 آذر 1403

اطلاعات تماس

رئیس کنفرانس: دکتر محمدصادق دهنادی

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مهشید شهیدی

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

محورهای همایش

محور اول بازی‌های رایانه‌ای، مدل‌های اقتصاد و کسب و کار

•    بازی‌های رایانه‌ای و بازاریابی
•    صنعت بازی در ایران و  تحریم های ظالمانه
•    بازی‌های رایانه‌ای و چالش‌های بازی‌سازی

محور دوم بازی‌های رایانه‌ای، فناوری‌ و تکنولوژی‌های نوین

•    بازی‌های رایانه‌ای و هوش مصنوعی
•    بازی‌های رایانه‌ای و رمز ارزها
•    بازی‌های رایانه‌ای، رسانه‌ها و تکنولوژی‌های نوظهور

•    بازی‌وارسازی ( گیمیفیکیشن)

محور سوم بازی‌های رایانه‌ای، ارتباطات و جامعه شناسی فرهنگی

•    بازی‌های رایانه‌ای، سواد بازی و خانواده
•    بازی‌های رایانه‌ای و مصرف بازیکنان
•    بازی‌های رایانه‌ای و زنان
•    بازی های رایانه‌ای، آموزش و یادگیری

محور چهارم  بازی‌های رایانه‌ای و مدیریت رسانه

•    بازی‌های رایانه‌ای، دیپلماسی و سیاست‌گذاریزیست‌بوم بازی‌های رایانه‌ای در ایران
•    طراحی و محتوای بازی‌های رایانه‌ای تجربه توسعه بازی سازی در ایران و جهان

محور پنجم: محور ویژه بازی‌های رایانه‌ای و بازی جدی

محور بخش مربوط به سازمان‌ها: موضوعات مرتبط با نیاز سازمان‌ها، شرکت‌ها و سیاستگذاران بازی‌سازی و مراکز پژوهشی که شامل موارد زیر است :

1_مجموعه اپلیکیشن «بله»
با فراخوان دو مقاله با موضوع «امکان سنجی ارائه بازی بر بستر چت‌بات در اپلیکیشن بله» در این همایش حضور خواهد داشت.
2_محور فراخوانی مجموعه «شهرداری تهران»
1- مطالعه تطبیقی استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای برای آموزش شهروندان در ایران و سایر کشورها
2-بازی‌های رایانه‌ای و مدل‌سازی آموزش‌های شهروندی
3_ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
این سناد به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد از مقالات با موضوعات شناختی حمایت خواهد کرد. این سازمان برای حمایت از مقالات برتر در این حوزه، 5 جایزه ۵۰ میلیون ریالی تعیین کرده است.

بخش ویژه پایان نامه و کتاب با موضوعاتی که در محورهایی بالا عنوان گردید. 


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) اقتصاد، حسابداری بازاریابی، تبلیغات علوم اجتماعی، روانشناسی علوم تربیتی و آموزشی فنی و مهندسی کامپیوتر، IT  آذر 1403 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*