محور اول بازیهای رایانهای، مدلهای اقتصاد و کسب و کار
• بازیهای رایانهای و بازاریابی
• صنعت بازی در ایران و تحریم های ظالمانه
• بازیهای رایانهای و چالشهای بازیسازی
محور دوم بازیهای رایانهای، فناوری و تکنولوژیهای نوین
• بازیهای رایانهای و هوش مصنوعی
• بازیهای رایانهای و رمز ارزها
• بازیهای رایانهای، رسانهها و تکنولوژیهای نوظهور
• بازیوارسازی ( گیمیفیکیشن)
محور سوم بازیهای رایانهای، ارتباطات و جامعه شناسی فرهنگی
• بازیهای رایانهای، سواد بازی و خانواده
• بازیهای رایانهای و مصرف بازیکنان
• بازیهای رایانهای و زنان
• بازی های رایانهای، آموزش و یادگیری
محور چهارم بازیهای رایانهای و مدیریت رسانه
• بازیهای رایانهای، دیپلماسی و سیاستگذاریزیستبوم بازیهای رایانهای در ایران
• طراحی و محتوای بازیهای رایانهای تجربه توسعه بازی سازی در ایران و جهان
محور پنجم: محور ویژه بازیهای رایانهای و بازی جدی
محور بخش مربوط به سازمانها: موضوعات مرتبط با نیاز سازمانها، شرکتها و سیاستگذاران بازیسازی و مراکز پژوهشی که شامل موارد زیر است :
1_مجموعه اپلیکیشن «بله»
با فراخوان دو مقاله با موضوع «امکان سنجی ارائه بازی بر بستر چتبات در اپلیکیشن بله» در این همایش حضور خواهد داشت.
2_محور فراخوانی مجموعه «شهرداری تهران»
1- مطالعه تطبیقی استفاده از ظرفیت بازیهای رایانهای برای آموزش شهروندان در ایران و سایر کشورها
2-بازیهای رایانهای و مدلسازی آموزشهای شهروندی
3_ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
این سناد به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد از مقالات با موضوعات شناختی حمایت خواهد کرد. این سازمان برای حمایت از مقالات برتر در این حوزه، 5 جایزه ۵۰ میلیون ریالی تعیین کرده است.
بخش ویژه پایان نامه و کتاب با موضوعاتی که در محورهایی بالا عنوان گردید.
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.