بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » هفتمین همایش بین‌المللی مدرسه تراز “طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت”، اردیبهشت ۱۴۰۴

هفتمین همایش بین‌المللی مدرسه تراز “طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت”، اردیبهشت ۱۴۰۴

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1403/11/6 ساعت: ۰۹:۴۰         بازدید از این همایش: 205 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هفتمین همایش بین‌المللی مدرسه تراز “طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت”، اردیبهشت ۱۴۰۴، انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران، انجمن پژوهشهای آموزشی ایران ، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ، وزارت آموزش و پرورش
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هفتمین همایش بین‌المللی مدرسه تراز “طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت”، اردیبهشت ۱۴۰۴" در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت 1404 توسط انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران، انجمن پژوهشهای آموزشی ایران ، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ، وزارت آموزش و پرورش در شهر تهران - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران، انجمن پژوهشهای آموزشی ایران ، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ، وزارت آموزش و پرورش


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 30 و 31 اردیبهشت 1404



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات: 25 اسفند 1403

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: 25 فروردین 1404

آخرین مهلت ثبت نام: 30 اردیبهشت 1404

اطلاعات تماس

رئیس کنفرانس: دکتر فریبرز درتاج

دبیر علمی کنفرانس: دکتر افسانه لطفی عظیمی ، دکتر علی محبی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر فریده محسنی هنجنی ، دکتر مژگان فرهبد

تلفن تماس با دبيرخانه: 09216916991 و 09211830720

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: erair.ir[at]gmail.com

محورهای همایش

رهبری آموزشی و مدیریت مدرسه

  • تعیین چشم انداز و تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی مدرسه
  • مدیریت مشارکتی و تصمیم گیری جمعی مبتنی بر پژوهش و تفکر
  • ارزیابی اثربخشی مدیریت مشارکتی
  • ضرورت ها، چالشها و راهبردها در مدیریت و راهبری تربیت

برنامه درسی و تربیتی

  • بهره مندی هوشمندانه از فناوری نوین
  • فرایند یاددهی یادگیری متوازن و هویت ساز
  • تنوع فرصت های آموزشی، تربیتی مبتنی بر تفکر و پژوهش
  • مقایسه سیستم های آموزشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی
  • شایستگی های فردی، خانوادگی و اجتماعی مورد انتظا ر متناسب با دوره های تحصیلی
  • ارزیابی و سنجش شایستگی های پایه و پیشرفت تحصیلی متناسب با دوره های تحصیلی
  • ضرورت ها، چالشها و راهبردها در برنامه درسی و تربیتی

محیط تربیت

  • طراحی فضاهای آموزشی (تناسب، امنیت و تنو ع )
  • شاداب سازی محیطی و ارتقاء سلامت روانی

بهداشت و تغذیه

  • کرامت، تعاون و عدالت در مناسبات رفتاری در مدرسه
  • مقایسه مدل های طراحی فضاهای آموزشی در کشورهای توسعه یافته
  • ضرورت ها، چالشها و راهبردها در محیط تربیت

کنشگران اصلی

  • مشارکت فعال دانش آموزان در اداره مدرسه
  • نقش آفرینی دانش آموزان در پیشرفت محله
  • تبیین، ارتقا و سنجش تعلق، وابستگی دانش آموزان و معلمان به مدرسه
  • سنجش اعتماد، صیانت خانواده و جامعه محلی از مدرسه
  • مطالعه تطبیقی توسعه حرف های معلمان و مدیران مدرسه
  • ضرورت ها، چالشها و راهبردها در ایفای نقش کنشگران اصلی (معلم، دانش آموز و والدین)

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  اردیبهشت 1404 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*