هفتمین همایش بینالمللی مدرسه تراز “طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت”، اردیبهشت ۱۴۰۴
سطح برگزاری: بین المللی
منتشر شده در مورخ: 1403/11/6 ساعت: ۰۹:۴۰
بازدید از این همایش: 205 بازدید
اطلاعات برگزاری همایش
به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از
سایت رسمی کنفرانس، "هفتمین همایش بینالمللی مدرسه تراز “طراحی، اجرا، ارزیابی و تضمین کیفیت”، اردیبهشت ۱۴۰۴"
در تاریخ
30 و 31 اردیبهشت 1404 توسط انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران، انجمن پژوهشهای آموزشی ایران ، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ، وزارت آموزش و پرورش در شهر تهران -
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.
برگزار کننده همایش: انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران، انجمن پژوهشهای آموزشی ایران ، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ، وزارت آموزش و پرورش
امکان ارسال مقاله: بله
مکان برگزاری: تهران -
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ های مهم
تاريخ برگزاری همایش: 30 و 31 اردیبهشت 1404
آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات: 25 اسفند 1403
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: 25 فروردین 1404
آخرین مهلت ثبت نام: 30 اردیبهشت 1404
اطلاعات تماس
رئیس کنفرانس: دکتر فریبرز درتاج
دبیر علمی کنفرانس: دکتر افسانه لطفی عظیمی ، دکتر علی محبی
دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر فریده محسنی هنجنی ، دکتر مژگان فرهبد
تلفن تماس با دبيرخانه: 09216916991 و 09211830720
وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس
ایمیل: erair.ir[at]gmail.com
تبلیغات
محورهای همایش
رهبری آموزشی و مدیریت مدرسه
- تعیین چشم انداز و تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی مدرسه
- مدیریت مشارکتی و تصمیم گیری جمعی مبتنی بر پژوهش و تفکر
- ارزیابی اثربخشی مدیریت مشارکتی
- ضرورت ها، چالشها و راهبردها در مدیریت و راهبری تربیت
برنامه درسی و تربیتی
- بهره مندی هوشمندانه از فناوری نوین
- فرایند یاددهی یادگیری متوازن و هویت ساز
- تنوع فرصت های آموزشی، تربیتی مبتنی بر تفکر و پژوهش
- مقایسه سیستم های آموزشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی
- شایستگی های فردی، خانوادگی و اجتماعی مورد انتظا ر متناسب با دوره های تحصیلی
- ارزیابی و سنجش شایستگی های پایه و پیشرفت تحصیلی متناسب با دوره های تحصیلی
- ضرورت ها، چالشها و راهبردها در برنامه درسی و تربیتی
محیط تربیت
- طراحی فضاهای آموزشی (تناسب، امنیت و تنو ع )
- شاداب سازی محیطی و ارتقاء سلامت روانی
بهداشت و تغذیه
- کرامت، تعاون و عدالت در مناسبات رفتاری در مدرسه
- مقایسه مدل های طراحی فضاهای آموزشی در کشورهای توسعه یافته
- ضرورت ها، چالشها و راهبردها در محیط تربیت
کنشگران اصلی
- مشارکت فعال دانش آموزان در اداره مدرسه
- نقش آفرینی دانش آموزان در پیشرفت محله
- تبیین، ارتقا و سنجش تعلق، وابستگی دانش آموزان و معلمان به مدرسه
- سنجش اعتماد، صیانت خانواده و جامعه محلی از مدرسه
- مطالعه تطبیقی توسعه حرف های معلمان و مدیران مدرسه
- ضرورت ها، چالشها و راهبردها در ایفای نقش کنشگران اصلی (معلم، دانش آموز و والدین)
پوستر کنفرانس

اطلاعات همایش برگرفته از
وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده:
ص. م.
اردیبهشت 1404 همایش بین المللی ۱۴۰۳-۱۱-۰۶