بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » بازاریابی، تبلیغات » سومین همایش ملی برند در ورزش، اردیبهشت ۱۴۰۲

سومین همایش ملی برند در ورزش، اردیبهشت ۱۴۰۲

سطح برگزاری: ملی         منتشر شده در مورخ: 1401/10/10 ساعت: ۱۸:۰۵         بازدید از این همایش: 892 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله سومین همایش ملی برند در ورزش، اردیبهشت ۱۴۰۲، دانشگاه فردوسی مشهد
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "سومین همایش ملی برند در ورزش، اردیبهشت ۱۴۰۲" در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت 1402 توسط دانشگاه فردوسی مشهد در شهر مشهد - دانشگاه فردوسی مشهد (حضوری - مجازی) برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه فردوسی مشهد


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: مشهد -  دانشگاه فردوسی مشهد (حضوری - مجازی)

حوزه های تحت پوشش:   بازاریابی، تبلیغات  •  تربیت بدنی و علوم ورزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 21 و 22 اردیبهشت 1402



مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی برند در ورزش، اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  28 اسفند 1401      1 اردیبهشت 1401      15 اردیبهشت 1402

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   30 فروردین 1402      15 اردیبهشت 1402

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مهدی طالب پور

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر زهرا سادات میرزا زاده

تلفن تماس با دبيرخانه: 38803494-051

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: brandinsport[at]um.ac.ir

محورهای همایش

  • مفاهیم برند (هویت، ارزش ویژه، تصویر، شخصیت، معماری، ارزش گذاری برند و …)
  • برند و علوم (مدیریت، جامعه شناسی، اخلاق، روانشناسی، اقتصاد، توریسم و …)
  • برند، ارتباطات و رسانه (اینترنت، شبکه های اجتماعی و …)
  • برند باشگاهی و سازمانی در ورزش
  • برند شخصی در ورزش
  • برند و بازاریـابـی
  • برند و کارآفرینی
  • برند و بین الملل

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) بازاریابی، تبلیغات تربیت بدنی و علوم ورزشی  اردیبهشت 1402 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران مشهد


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*