اطلاعات:
۱- شناخت و سرمایه گذاری در ابعاد چند گانه اطلاعات؛
۲- ارزش گذاری زمانی اطلاعات؛
۳- مدیریت و هدایت اطلاعات در جهان امروز؛
۴- دیداری سازی اطلاعات (ترسیم نگاشت های علمی، تحلیل شبکه های اجتماعی هم¬نویسندگی، ساختار حوزه های علمی)؛
۵- چگونگی دسترسی به اطلاعات و فرآیند آگاهی جامعه ؛
۶- نقش و جایگاه آی. سی. تی (ICT) در جریان اطلاعات؛
۷- اجرای مدیریت دانش در سازمان های کشور به منظور هدایت آنها به سوی نوآوری و تعالی؛
۸- کتابخانه ها ی تخصصی و برآوردن نیازهای اطلاعاتی تخصصی جامعه خبره؛
ارتباطات :
۱- نقش ارتباطات در دستیابی به اطلاعات؛
۲- وابستگی اطلاعات و ارتباطات در عرصه عمل ؛
۳- ارتباطات شخصی و اجتماعی کاربران و کتابداران و توسعه اطلاعاتی ؛
۴- دامنه سرمایه گذاری بر روی ارتباطات در کتابخانه ها و مراکز اطلاعاتی؛
۵- رسانه های ارتباطی، غنا بخشی و انتقال اطلاعات؛
۶- شکاف اطلاعاتی و چالش های اجتماعی؛
۷- کتابخانه ها، رسانه های جمعی: تقابل یا تعامل؛
۸- فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات، امنیت و جامعه؛
۹- نقش فناوری های ارتباطاتی در متحول ساختن کتابخانه ها؛
۱۰- فناوری های ارتباطی و کتابخانه ها: فرصت ها و تهدیدها؛
۱۱- فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و آموزش کتابداران و کاربران؛
۱۲- نقش رسانه ها به عنوان ابزار ارتباطی در برآوردن نیازهای اطلاعاتی گروه های قومی؛
مردم و جامعه اطلاعاتی
۱- راهبردهای ارتباطی کنش گران اجتماعی؛
۲- بستر سازی پذیرش اطلاعات در جامعه؛
۳- نیازسنجی اطلاعاتی اقشار جامعه؛
۴- بهینه سازی فرایند دستیابی به اطلاعات با ساده ترین روش ها؛
۵- تاثیرمولفه های ارتباطی- اطلاعی بر جامعه؛
۶- ابعاد روان شناختی اطلاعات و ارتباطات در میان جامعه؛
۷- ابعاد حقوقی، اجتماعی و اقتصادی انتقال و استفاده از اطلاعات در شبکه های اجتماعی؛
۸- کتابخانه ها و نیازهای مطالعاتی گروه های خاص (معلولان، روشندلان…) اجتماع؛
۹- هویت، ارتباطات و تعاملات فرهنگی؛
۱۰- ارتباطات بین فرهنگی، فرصت یا تهدید؛
۱۱- دستیابی به اطلاعات روزمره توسط مردم؛
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.