بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم اجتماعی، روانشناسی » چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۹۷

چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۹۷

سطح برگزاری: ملی و بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1397/07/2 ساعت: ۱۹:۰۸         بازدید از این همایش: 2,453 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۹۷، دانشگاه کاشان ، دانشگاه اصفهان
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۹۷" در تاریخ 2 اسفند 1397 توسط دانشگاه کاشان ، دانشگاه اصفهان در شهر کاشان - دانشگاه کاشان برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه کاشان ، دانشگاه اصفهان


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: کاشان -  دانشگاه کاشان

حوزه های تحت پوشش:   علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT  •  هنر



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 2 اسفند 1397



مهلت ارسال مقاله به چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۹۷ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  25 آذر 97      20 دی 97      25 دی 97

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  5 بهمن 97

آخرین مهلت ثبت نام: 20 بهمن 97

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مهدی وحیدی پور ، دکتر علی فرهادیان ، دکتر پریسا دارویی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر جواد سلیمی

تلفن تماس با دبيرخانه: 55913482-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgco2019[at]kashanu.ac.ir

محورهای همایش

کنفرانس CGCO در حالت کلی مقالات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای را قبول می‌کند. به طور خاص، محورهای اصلی کنفرانس شامل (و البته نه محدود به) این موضوعات هستند:

  • فنی:
    • انجام عمومی بازیها
    • بازیهای برخط
    • بازیهای جدی
    • بازیهای مبتنی بر شبیهسازی
    • بهینه سازی در هنر فنی
    • تجربه بازیکن
    • تنظیم پویای دشواری
    • توسعه کاراکتر و روایت
    • تولید رویهای محتوا
    • جستجوی تخاصمی
    • دادهکاوی بازی
    • روایت تعاملی هوشمند
    • شناسایی احساس در گیمپلی
    • طراحی بازی مبتنی بر هوش محاسباتی/مصنوعی
    • کاربردهای نظریه بازی
    • مدلسازی احساس
    • مدلسازی بازیکن/رقیب
    • مدلسازی فرآیند توسعه
    • واقعیت افزوده/مجازی/ترکیبی
    • هوش محاسباتی/مصنوعی برای فیلمبرداری مجازی
    • هوش مصنوعی در آموزش
    • یادگیری چندعاملی و چنداستراتژی
    • یادگیری ماشین در بازیها
  • علوم انسانی:
    • بازاریابی و تبلیغات هوشمند
    • بازیوارسازی
    • بازیهای جدی
    • تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
    • تحلیل روانشناختی
    • رواندرمانی و بهبود سلامت روانی
    • رویکردهای فلسفی
    • سواد رسانهای
    • مالکیت فکری و کپیرایت
    • مدلسازی احساس و انگیزش
    • یادگیری مبتنی بر بازی
  • هنر:
    • تجربه کاربر
    • تحلیل زیباییشناختی و هنری
    • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
    • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    • توسعه‌ی صنعت گردشگری
    • روایت
    • طراحی صوت
    • فقه و اخلاق
    • فناوریهای جدید رسانهای
    • مصنوعات و هنر هدفمند
    • واسط کاربری
    • هنر تعاملی
    • هنر صوتی
    • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی

​​​​​​​همچنین سایر محورهای مرتبط با علوم فنی، انسانی و هنر که در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای باشند، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

نگاه ویژه کنفرانس

نگاه ویژه این دوره از کنفرانس، «توان‌بخشی شناختی و بازی‌های رایانه‌ای» خواهد بود و پژوهش‌های مرتبط با این حوزه نوین و کاربردی، جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم اجتماعی، روانشناسی کامپیوتر، IT هنر  اسفند 1397 ,همایش (کنفرانس) ملی و بین المللی ایران کاشان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.