بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » ادبیات، فرهنگ » دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین (ICH95)، اسفند ۹۵

دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین (ICH95)، اسفند ۹۵

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1395/11/15 ساعت: ۱۹:۵۴         بازدید از این همایش: 4,145 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین (ICH95)، اسفند ۹۵، شرکت علمی پژوهشی باران اندیشه با همکاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین (ICH95)، اسفند ۹۵" در تاریخ 18 اسفند 1395 توسط شرکت علمی پژوهشی باران اندیشه با همکاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در شهر استان مازندران برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: شرکت علمی پژوهشی باران اندیشه با همکاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: استان مازندران 

حوزه های تحت پوشش:   ادبیات، فرهنگ  •  اقتصاد، حسابداری  •  بازاریابی، تبلیغات  •  بانکداری، بیمه  •  تاریخ، گردشگری  •  تربیت بدنی و علوم ورزشی  •  جغرافیا، زمین شناسی  •  حقوق، سیاست  •  دین و مذهب  •  علم اطلاعات و دانش شناسی  •  علوم اجتماعی، روانشناسی  •  علوم تربیتی و آموزشی  •  مدیریت  •  هنر



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 18 اسفند 1395



مهلت ارسال مقاله به دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین (ICH95)، اسفند ۹۵ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  30 بهمن 95      9 اسفند 95      18 اسفند 95

آخرین مهلت ثبت نام:  30 بهمن 95      تمدید شد:   18 اسفند 95

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: پروفسور سید مهدی الوانی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر مجید عموزاد خلیلی

تلفن تماس با دبيرخانه: 34524593-011

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: ayandehsaz.40@gmail.com

محورهای همایش

  • بومی‌سازی واسلامی سازی علوم انسانی درایران با رویکرد بومی – اسلامی: چالش ها و راهکارها
  • اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ؛ بهبود فضای کسب و کار و توانمند سازی بخش خصوصی
  • آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی در فضای فناوری اطلاعات محور
  • آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی –  اسلامی  و راهکارهای عملی شدن آن در ایران
  • لزوم  توجه به بومی‌سازی با رویکرد اسلامی در بررسی کیفیت تدریس علوم انسانی در دانشگاه‌ها
  • دانشگاه  فرهنگیان  و  احیای علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی  –   اسلامی ، بصیرت افزایی و تحقق سند تحول بنیادین
  • تبیین اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام
  • بررسی تطبیقی رابطه تربیت دینی و تربیت اخلاقی با نگرش اسلامی
  • نقش اسلامی سازی متون درسی در درونی شدن ارزش ها
  • علوم اجتماعی ، علوم تربیتی و مدیریت آموزشی و رویکردهای نوین پژوهشی
  • علوم انسانی و مثلث طلایی صنعت ، دانشگاه و جامعه
  • تحقیقات آموزشی ، تکنولوژی آموزشی  و رویکردهای نوین پژوهشی
  • روانشناسی بالینی ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی عمومی با رویکرد بومی –  اسلامی
  • علوم سیاسی با رویکرد بومی –  اسلامی
  • حقوق بین الملل با رویکرد بومی –  اسلامی
  • پژوهش های کمی وکیفی در علوم انسانی با رویکرد بومی-اسلامی:روش ها،الگوها،چالش ها و راهکارها
  • مدیریت دانش(KM) با رویکرد بومی –  اسلامی
  • یافته ها و مباحث نوین در حسابداری و حسابرسی
  • علوم انسانی اسلامی و فناوری های نوین آموزشی و تقویت هویت دینی و ملی
  • مدیریت دولتی ، مدیریت دولتی نوین (NPA) ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت بیمه،
  • مدیریت گردشگری و جهانگردی ، مدیریت هتلداری با رویکرد بومی  –   اسلامی
  • مدیریت امور بانکی  ، مدیریت امور فرهنگی  ، مدیریت رسانه  ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت شهری ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، مدیریت ریسک ،  مدیریت زمان ، مدیریت بحران ، مدیریت مالی  و مدیریت استراتژیک
  • مهندسی صنایع
  • مدیریت منابع انسانی (HRM) ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM)  ، مدیریت منابع انسانی الکترونیکی (EHRM) و  رفتار سازمانی با رویکرد بومی  –  اسلامی
  • مدیریت تولید و عملیات  ،  پویائی شناسی سیستم ( System Dynemics)  و طرح ریزی واحد های صنعتی
  • مدیریت دولتی و سازمان های عمومی ، تحول سازمانی ، خط مشی گذاری ، رفتار سازمانی ، مدیریت تطبیقی و توسعه ،دولت الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت دولتی
  • مدیریت بازرگانی و بازاریابی ، رفتار مصرف کننده ، برند سازی ، بازاریابی صنعتی ، بازاریابی رابطه مند ، بازاریابی و شبکه های اجتماعی ،  بازاریابی در فضای مجازی ، بازاریابی عصبی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی بین المللی و صادرات ، مدیریت فروش ، مدیریت مذاکره ، مدیریت استراتژیک  و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت بازرگانی و بازاریابی
  • مدیریت مالی و حسابداری ، چالش های تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی ، رویکردهای حسابداری و مدیریت مالی ،مباحث جدید مدیریت مالی و حسابداری در جهان ، بازاریابی مالی  ، اخلاق حرفه ای در حسابداری و مدیریت مالی ، مهندسی مالی ، حسابداری دولتی و صنعتی ، بازارهای پولی و مالی ، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت مالی و حسابداری
  • اقتصاد ، مدیریت اقتصاد ، اقتصاد بازرگانی ، اقتصاد عمومی و دولتی  ، اقتصاد منابع ، رویکردهای نوین در اقتصاد جهانی و سایر موضوعات مرتبط با اقتصاد
  • اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری
  • پژوهش های نوین در حوزه الهیات و معارف اسلامی
  • پژوهش های نوین در حوزه جغرافیا و برنامه ریزی
  • پژوهش های نوین در حوزه زبان شناسی و آموزش
  • پژوهش های نوین در حوزه حقوق و علوم سیاسی
  • پژوهش های نوین در حوزه مطالعات اجتماعی  و  مدیریت ورزشی
  • پژوهش های نوین در حوزه تاریخ
  • کارآفرینی ، اشتغالزایی و درآمدزایی
  • شرکت های دانش بنیان و جایگاه آن در اقتصاد مقاومتی
  • شرکت های دانش بنیان و رویکردهای اجرایی آن ( مدل ، موانع ومحدودیت ها ، عملکرد  ،  نحوه گسترش و…)
  • نقش اقتصاد دانش بنیان (و شرکت های دانش بنیان) در توسعه منطقه ای و ملی ( اشتغال زایی نخبگان و نیروهای مستعد دانشگاهی و غیر دانشگاهی ، فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان و…)
  • مقایسه تطبیقی شرکت های دانش بنیان با کشورهای موفق و   پیشرو
  • تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار
  • همراستایی اهداف و برنامه های راهبردی کسب و کار
  • ارزیابی ‌و‌ کنترل‌ راهبردی ‌کسب ‌و کار و طراحی‌ و تدوین ‌شاخص‌های ‌بهبود و توسعه‌ عملکرد‌ راهبردی
  • تکنیک‌های ارزیابی ، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار
  • رویکردهای نوین و نوظهور در برنامه ریزی  و مدیریت راهبردی
  • تحلیل و بکارگیری نظریه های مدیریت در حوزه کسب و کار ایران
  • تجزیه و تحلیل و پیش بینی محیط و تقاضای بازار
  • توسعه فرصت های کسب و کار و کارآفرینی
  • مدیریت صادرات ، واردات و مبادلات و تفاهم نامه های بین المللی
  • اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری
  • مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات
  • الهیات و معارف اسلامی
  • الگوهای ایرانی –  اسلامی پیشرفت و توسعه
  • زبان شناسی و آموزش
  • زبان و ادبیات فارسی
  • مشاور و راهنمایی
  • علوم قرآن و حدیث
  • آموزش و پرورش
  • تاریخ و تمدن
  • فقه و حقوق
  • انسان و هنر

 و سایر محورها و موضوعات مرتبط با علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی    اسلامی و …


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) ادبیات، فرهنگ اقتصاد، حسابداری بازاریابی، تبلیغات بانکداری، بیمه تاریخ، گردشگری تربیت بدنی و علوم ورزشی جغرافیا، زمین شناسی حقوق، سیاست دین و مذهب علم اطلاعات و دانش شناسی علوم اجتماعی، روانشناسی علوم تربیتی و آموزشی مدیریت هنر  اسفند 1395 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران استان مازندران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.