بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » بازاریابی، تبلیغات » اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، آبان ۹۵

اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، آبان ۹۵

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1395/02/27 ساعت: ۱۵:۳۷         بازدید از این همایش: 3,665 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، آبان ۹۵، آکادمی اندیش سیستم
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، آبان ۹۵" در تاریخ 20 آبان 1395 توسط آکادمی اندیش سیستم در شهر تهران - مرکز همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: آکادمی اندیش سیستم


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  مرکز همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

حوزه های تحت پوشش:   بازاریابی، تبلیغات  •  کامپیوتر، IT  •  مدیریت



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 20 آبان 1395



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران، آبان ۹۵ تمدید شد
  20 مرداد 95      20 مهر 95

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:   20 شهریور 95      30 مهر 95

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  20 مرداد 95      1 مهر 95      20 مهر 95

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   20 شهریور 95      30 مهر 95

آخرین مهلت ثبت نام: 1 آبان 95

اطلاعات تماس

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر علی افضلی

تلفن تماس با دبيرخانه: 88980035-021 و 88954200-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: info@bi-conference.ir

محورهای همایش

  1. مفاهیم و الزامات هوش تجاری
  • چیستی و چرایی هوش تجاری
  • اهمیت بهره گیری از هوش تجاری در سازمان های امروز در همسویی با دوران پساتحریم
  • مصورسازی داده ها در قالب داشبوردهای مدیریت و بررسی What
  • مصورسازی داده ها در قالب هوش تجاری و بررسی Why با بهره گیری از قابلیت تحلیل
  • داده کاوی و کاربردهای آن در هوش تجاری
  • ضرورت بهره گیری از هوش تجاری در تحلیل نقاط ضعف و قوت سازمان با هدف کاهش ریسک
  • هوشمندی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو با بهره گیری از هوش تجاری
  • تصمیم گیری مبتنی بر حقایق سازمان و محیط آن با استفاده از هوش تجاری
  • چابکی سازمان در اتخاذ تصمیمات اثربخش و کارآمد با بکارگیری هوش تجاری
  • چابکی در اقدامات عملی و پیشگیرانه در برابر آینده سازمان با بهره گیری از هوش تجاری
  • بهره گیری از کلان داده در همسویی با داده های درونی سازمان
  • تسهیم دانش در سازمان با بکارگیری هوش تجاری
  1. اهداف استراتژیک و مدیریت عملکرد در هوش تجاری
  • اهمیت تعیین اهداف استراتژیک سازمان در دستیابی اثربخش به رسالت هوش تجاری
  • عملیاتی کردن اهداف استراتژیک سازمان به شاخص های کلیدی عملکرد و ارتباط آن با هوش تجاری
  • کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی در همسویی با اهداف استراتژیک سازمان
  • کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی برای بهبود مدیریت عملکرد سازمان
  1. انبار داده و پیاده سازی هوش تجاری
  • بررسی متدلوژی- محور آمادگی سازمان از دیدگاه های نرم و سخت پیش از پیاده سازی هوش تجاری
  • بررسی متدلوژی- محور استقرار موفق سیستم هوش تجاری در سازمان های با بستر آماده پیاده سازی
  • بهره گیری از انبار داده و مراکز داده بعنوان مولفه های کلیدی پیاده سازی هوش تجاری
  • مکعب های داده و پردازش برخط تحلیل در هوش تجاری
  • کیفیت و امنیت داده و نقش آنان در بهره گیری اثربخش و کارآمد از هوش تجاری
  • بکارگیری مناسب فرایندهای استخراج، تغییرشکل، و بارگذاری داده ها در سیستم های هوش تجاری

 

نکته: محورهای فوق جهت ارائه مقاله و همچنین مباحث سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین المللی در سالن اصلی کنفرانس با رویکرد کاربردی و اجرایی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) بازاریابی، تبلیغات کامپیوتر، IT مدیریت  آبان 1395 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.