- مفاهیم و الزامات هوش تجاری
- چیستی و چرایی هوش تجاری
- اهمیت بهره گیری از هوش تجاری در سازمان های امروز در همسویی با دوران پساتحریم
- مصورسازی داده ها در قالب داشبوردهای مدیریت و بررسی What
- مصورسازی داده ها در قالب هوش تجاری و بررسی Why با بهره گیری از قابلیت تحلیل
- داده کاوی و کاربردهای آن در هوش تجاری
- ضرورت بهره گیری از هوش تجاری در تحلیل نقاط ضعف و قوت سازمان با هدف کاهش ریسک
- هوشمندی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو با بهره گیری از هوش تجاری
- تصمیم گیری مبتنی بر حقایق سازمان و محیط آن با استفاده از هوش تجاری
- چابکی سازمان در اتخاذ تصمیمات اثربخش و کارآمد با بکارگیری هوش تجاری
- چابکی در اقدامات عملی و پیشگیرانه در برابر آینده سازمان با بهره گیری از هوش تجاری
- بهره گیری از کلان داده در همسویی با داده های درونی سازمان
- تسهیم دانش در سازمان با بکارگیری هوش تجاری
- اهداف استراتژیک و مدیریت عملکرد در هوش تجاری
- اهمیت تعیین اهداف استراتژیک سازمان در دستیابی اثربخش به رسالت هوش تجاری
- عملیاتی کردن اهداف استراتژیک سازمان به شاخص های کلیدی عملکرد و ارتباط آن با هوش تجاری
- کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی در همسویی با اهداف استراتژیک سازمان
- کارت امتیاز متوازن و داشبوردهای مدیریتی برای بهبود مدیریت عملکرد سازمان
- انبار داده و پیاده سازی هوش تجاری
- بررسی متدلوژی- محور آمادگی سازمان از دیدگاه های نرم و سخت پیش از پیاده سازی هوش تجاری
- بررسی متدلوژی- محور استقرار موفق سیستم هوش تجاری در سازمان های با بستر آماده پیاده سازی
- بهره گیری از انبار داده و مراکز داده بعنوان مولفه های کلیدی پیاده سازی هوش تجاری
- مکعب های داده و پردازش برخط تحلیل در هوش تجاری
- کیفیت و امنیت داده و نقش آنان در بهره گیری اثربخش و کارآمد از هوش تجاری
- بکارگیری مناسب فرایندهای استخراج، تغییرشکل، و بارگذاری داده ها در سیستم های هوش تجاری
نکته: محورهای فوق جهت ارائه مقاله و همچنین مباحث سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین المللی در سالن اصلی کنفرانس با رویکرد کاربردی و اجرایی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.