مبانی و اصول برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- رویکردها و دیدگاههای نظری در برنامه درسی برای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- مبانی روانشناختی برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- مبانی جامعه شناختی برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- نیازسنجی برنامه درسی برای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
چالشهای برنامه ریزی حوزه های موضوعی-مهارتی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالشها، راهکارها، و تجارب آموزش علوم انسانی به کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالشها، راهکارها، و تجارب آموزش ریاضی، علوم، هنر، فناوری و مهندسی( STEAM) به کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالشها، راهکارها، و تجارب آموزش تربیت بدنی به کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالشها، راهکارها، و تجارب آموزش کارآفرینی و مهارت آموزی به دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالشها، راهکارها، و تجارب در طراحی فعالیت های فوق برنامه برای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- آسیب شناسی و مطالعه اثربخشی برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه در دوره های مختلف تحصیلی
مدیریت منابع در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز ویژه
- سیاستگذاری توسعه حرفه ای و استمرار خدمت با کیفیت معلمان مدارس دارای کودکان و دانش آموز با نیاز ویژه
- رهبری و مدیریت کلاس درس کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه( در ابعاد آموزشی و رفتاری)
- رهبری و مدیریت مدرسه ای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه( در ابعاد آموزشی و رفتاری)
- مربی گری در تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- مدیریت منابع آموزشی در ارتباط با کودکان و دانش آموزان با نیاز ویژه
- اخلاق حرفه ای در تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- شایستگیهای معلمی برای کودکان و دانش آموزان با نیاز ویژه در مدارس استثنایی و مدارس عادی
- نقش والدین در آموزش دانش آموزان با نیاز ویژه و مدیریت آنها
الزامات سنجش و ارزشیابی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- ماهیت ارزشیابی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز ویژه
- ابزارها و روشهای ارزشیابی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیاز ویژه
دلالت های علوم اجتماعی برای برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- فرهنگ سازی عمومی در زمینه تعلیم و تربیت و جامعه پذیری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- تغییرات جمعیت شناختی در تعداد و انواع اختلالات کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- نقش والدین در تربیت کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- نقش رسانه در تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- جایگاه مشاوره در آموزش کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه و والدین آنها
توانبخشی بالینی و توانبخشی مبتنی بر مدرسه در نظام آموزشی ویژه
- الزامات و بایسته های توانبخشی مبتنی بر مدرسه برای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- کاربردهای توانبخشی در فرایندهای یاددهی-یادگیری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- ادراک معلمان از توانبخشی و نقش آن در یاددهی-یادگیری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- ادراک برنامه ریزان آموزشی از توانبخشی و نقش آن در یاددهی-یادگیری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- ادراک والدین از توانبخشی و نقش آن در یاددهی-یادگیری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
تکنولوژی آموزشی در برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالش های کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه در استفاده از فناوری های کمکی
- سیاستگذاری برای دسترسی فراگیر و ارزان کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه به فناوریهای کمکی
- فناوریهای نوین قابل استفاده در ارتقای یادگیری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- نقش بخش خصوصی در تجهیز مدارس استثنایی
ارگونومی در مدارس و تاثیر آن بر برنامه درسی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- چالش های کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه در معماری کنونی فضاهای آموزشی
- تجارب سایر کشورها در معماری فضاهای آموزشی عمومی و خاص کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
- استلزامات و ملاحظات آماده سازی کلاس درس برای کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.