بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » بازاریابی، تبلیغات » دومین کنفرانس هوش تجاری ایران، آبان ۹۶

دومین کنفرانس هوش تجاری ایران، آبان ۹۶

منتشر شده در مورخ: 1396/05/9 ساعت: ۱۳:۳۸         بازدید از این همایش: 3,256 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله دومین کنفرانس هوش تجاری ایران، آبان ۹۶، آکادمی اندیش سیستم
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "دومین کنفرانس هوش تجاری ایران، آبان ۹۶" در تاریخ 4 آبان 1396 توسط اندیش سیستم در شهر تهران - مرکز همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: اندیش سیستم


امکان ارسال مقاله: خير

مکان برگزاری: تهران -  مرکز همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

حوزه های تحت پوشش:   بازاریابی، تبلیغات  •  کامپیوتر، IT  •  مدیریت



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 4 آبان 1396



آخرین مهلت ثبت نام:  31 شهریور 96 ( ثبت نام با تخفیف ) ، 20 مهر 96 ( ثبت نام بدون تخفیف )      تمدید شد:   10 مهر 96 ( ثبت نام با تخفیف ) ، 20 مهر 96 ( ثبت نام بدون تخفیف )

اطلاعات تماس

تلفن تماس با دبيرخانه: 88980035-021 و 88954200-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: info@bi-conference.ir

محورهای همایش

محور اصلی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران در همسویی با تجربه برگزاری موفق اولین کنفرانس هوش تجاری ایران در سال گذشته، در حقیقت “هوش تجاری از دیدگاه کاربردی” است تا مدیران و کارشناسان سازمان ها و همچنین پژوهشگران بتوانند هوش تجاری را عملا و از دیدگاه کاربردی در همسویی با دیدگاه علمی که در کنفرانس ارائه می گردد، لمس نمایند. در این راستا، محورهای ذیل در دومین کنفرانس هوش تجاری ایران مد نظر خواهند بود.

  1. محورهای کلیدی و اجرایی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران:

 – نگاه مدیریتی و نرم به دانش هوش تجاری 

* جایگاه هوش تجاری در سازمان های امروز

* آمادگی سازمان در مولفه های نرم هوش تجاری

* چابکی و هوشمندی سازمان

* تصمیم گیری اثربخش

* اهداف استراتژیک سازمان

* مدیریت عملکرد و مدیریت ریسک

 – نگاه فنی و سخت به دانش هوش تجاری

* آمادگی سازمان در مولفه های سخت هوش تجاری

* کیفیت داده های سازمان

* داده های حجیم و ابهام زدایی متنی

* داده کاوی و متن کاوی

* انبارش داده و ETL با رویکرد متدلوژیک

* مصورسازی و تحلیل داده ها

  1. محورهای کارگاهی هوش تجاری مبتنی بر ابزارهای برتر:

* اجرای پروژه تحلیل با سیستم هوش تجاری Microsoft Power BI

* اجرای پروژه داده کاوی با Microsoft Analysis Service

* اجرای پروژه تحلیل با سیستم هوش تجاری Oracle BI

  1. محورهای کارگاهی هوش تجاری مبتنی بر صنایع:

* کارگاه هوش تجاری در صنایع پولی و مالی (BI in Monetary & Financial)

* کارگاه هوش تجاری در صنعت انرژی (BI in Energy)

* کارگاه هوش تجاری در صنعت مخابرات (BI in Telecommunication)

  1. محورهای کارگاهی هوش تجاری مبتنی بر تجربیات برتر تندیس بلوغ هوش تجاری:

* کارگاه سازمان با تجربه برتر در فاز آمادگی هوش تجاری (BI Readiness)

* کارگاه سازمان با تجربه برتر در فاز پیاده سازی هوش تجاری (BI Implementation)

* کارگاه سازمان با تجربه برتر در فاز بهره برداری هوش تجاری (BI Exploitation)


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) بازاریابی، تبلیغات کامپیوتر، IT مدیریت  آبان 1396 ,همایش (کنفرانس)  ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.