بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » اقتصاد، حسابداری » هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۱۴۰۰

هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۱۴۰۰

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1400/08/4 ساعت: ۱۰:۲۰         بازدید از این همایش: 1,095 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۱۴۰۰، دانشگاه اصفهان
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۱۴۰۰" در تاریخ 5 و 6 اسفند 1400 توسط دانشگاه اصفهان به صورت آنلاین برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: به صورت آنلاین

حوزه های تحت پوشش:   اقتصاد، حسابداری  •  بازاریابی، تبلیغات  •  حقوق، سیاست  •  علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT  •  هنر



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 5 و 6 اسفند 1400



مهلت ارسال مقاله به هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها، اسفند ۱۴۰۰ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  25 آذر 1400      10 دی 1400

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  15 بهمن 1400

آخرین مهلت ثبت نام: 25 بهمن 1400

اطلاعات تماس

رئیس کنفرانس: دکتر هوشنگ طالبی ، آقای سید صادق پژمان

دبیر کنفرانس: دکتر جواد راستی

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مجتبی وحیدی اصل ، دکتر امیر قمرانی ، دکتر پریسا دارویی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37932127-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgcoconference.ui[at]gmail.com

محورهای همایش

  • تحلیل‌های روانشناختی
  • درمان و ارتقاء سلامت روانی
  • سواد رسانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان
  • پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
  • ملاحظات حقوقی
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای

  • شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌
  • مدل کسب و کار و درآمدزایی
  • مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
  • رویکردهای هوش محاسباتی
  • نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
  • تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
  • بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
  • واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
  • بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
  • روایت و بازی‌نامه‌نویسی
  • بازی‌های جدّی  (Serious Games)
  • بازی‌نمایی  (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
    •         خانواده
    •         درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
    •         فرهنگ، تاریخ و ادبیات
    •         آموزش و یادگیری
    •         تبلیغات
    •         هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
    •         فقه و اخلاق
    •         توسعه‌ی صنعت گردشگری
    •         درمان اختلالات جسمی
    •         توانبخشی شناختی
    •         ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    •         ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و هنری و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) اقتصاد، حسابداری بازاریابی، تبلیغات حقوق، سیاست علوم اجتماعی، روانشناسی کامپیوتر، IT هنر  اسفند 1400 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

نظرات کاربران2 دیدگاه

  1. سلام نشانی ایمیل ایراد دارد

    • سلام و وقت خوش
      ایمیل درج شده در بخش ارتباط با کنفرانس، اعلامی از سوی وبسایت کنفرانس می باشد.
      برای ارتباط بیشتر می توانید با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*