- حمایت از کار و سرمایه ایرانی، پیش نیاز افزایش تولید و رونق ملی
- نقش منابع سرمایه ای در ارتقاء سطح تولید و رونق ملی
- برنامه ریزی راهبردی، مدیریت راهبردی، تحلیل رقابتی ادغام وخرید، پیمان های راهبردی، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح شرکت ها، پیاده سازی استراتژی و موانع موفقیت آن.
- برنامهریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمانهای استراتژیک، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح شرکتها، پیادهسازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاری مولفه های مختلف استراتژی با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیادهسازی ساختار سازمانی
- کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهکارهای توسعه فرهنگ نوآوری در سازمان ها، موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمانی، چالشهای موجود در توسعه سازمان های نوآور و کارآفرین، استارت آپ ها،
- ارائه الگوی حمایت از تولیدات داخلی با تأکید بر افزایش توان رقابت در بازارهای بین الملل
- ارائه مدل های استراتژی توسعه تجاری بین المللی با رویکرد حمایت از تولید داخلی
- تحلیل الگوی توسعه اسلامی-ایرانی با تأکید بر تولید داخلی
- مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان
- روش های نیل به افزایش بهره وری کار و سرمایه در ارتقاء سطح تولید و رونق ملی
- بررسی مزیت های نسبی تولید در سطح منطقه
- مدیریت دانش و اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، مدلهای کسب و کار الکترونیکی، تجارت از طریق تلفن همراه،استفاده از پتانسیل فضای مجازی در راستای حمایت از تولید ملی، سلامت و بهداشت الکترونیک، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حلهای الکترونیکی سازمانی (سیستمهای برنامهریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و …)،
- شناسایی مسایل اخلاقی در سازمانها، ریشههای بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمانها، روشهای غنیسازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفهای، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارتهای حل مسایل اخلاقی، مبانی فلسفی سازمان و نظریه های سازمانی، مبانی فلسفی نظریه های مدیریت، نقد و مقایسه مکاتب فلسفی سازمان و مدیریت و مطالعات تطبیقی
- نقشهای هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکتهای هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکتهای اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمانها بر مسایل اجتماعی و زیستمحیطی، نقشهای اجتماعی سازمانها، استمرار و رشد پایدار نظام های مدیریتی
- شناسایی فرصت ها و قابلیت های استان همدان در بهره گیری از کار و سرمایه ایرانی
- شناسایی فرصت های گردشگری استان همدان و تاثیر آن در افزایش تولید داخلی و کارآفرینی
- شناسایی فرصت ها و قابلیت های استان همدان در افزایش سرمایه گذاری و تولید و رونق ملی
- توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستمهای جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستمهای مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعهپذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت کارکنان دانشور، برنامههای نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستمهای حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM،
- اقتصاد اسلامی، اقتصاد بخش عمومی، اقتصاد بیمه، اقتصاد بین الملل، اقتصاد پولی، اقتصاد کشاورزی و منابع، اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی، تبیین مبانی علمی اقتصاد مقاومتی و شاخصههای آن، تجزیه و تحلیل تجربیات داخلی و خارجی در مقاوم سازی اقتصاد ، معرفی شاخصهای اندازیگیری مقاومت اقتصادی در حوزه های خرد و کلان، شناسایی و سنجش مخاطرات داخلی و خارجی اقتصاد ایران، نقش بخشهای اقتصادی (کشاورزی، صنعت، انرژی، مالی و غیره) در تحقق سیاستگذاری ، اصلاح نظام تصمیم گیری اقتصادی در راستای حمایت از کالای ایرانی،
- ارتباط بهبود فضای کسب و کار در افزایش سطح سرمایه گذاری تولید و رونق ملی
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.