بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » مدیریت و بازرگانی » اقتصاد، حسابداری » ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، بهمن ۹۹

ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، بهمن ۹۹

سطح برگزاری: بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1399/07/12 ساعت: ۰۰:۲۶         بازدید از این همایش: 2,462 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، بهمن ۹۹، دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، بهمن ۹۹" در تاریخ 30 بهمن 1399 الی 1 اسفند 1399 توسط دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای به صورت مجازی برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: به صورت مجازی

حوزه های تحت پوشش:   اقتصاد، حسابداری  •  بازاریابی، تبلیغات  •  حقوق، سیاست  •  علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT  •  هنر



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 30 بهمن 1399 الی 1 اسفند 1399



مهلت ارسال مقاله به ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، بهمن ۹۹ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  30 آذر 99      10 دی 99      19 دی 99

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:   5 بهمن 99      15 بهمن 99

آخرین مهلت ثبت نام: 15 بهمن 99

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر مجتبی وحیدی اصل ، دکتر امیر قمرانی ، دکتر پریسا دارویی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر جواد راستی

تلفن تماس با دبيرخانه: 37932127-031

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: cgco2021[at]res.ui.ac.ir

محورهای همایش

  • تحلیل‌های روانشناختی
  • درمان و ارتقاء سلامت روانی
  • سواد رسانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان
  • پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
  • ملاحظات حقوقی
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای
  • شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌
  • مدل کسب و کار و درآمدزایی
  • مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی
  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
  • رویکردهای هوش محاسباتی
  • نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
  • تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
  • بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
  • واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری
  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
  • بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
  • روایت و بازی‌نامه‌نویسی
  • بازی‌های جدّی  (Serious Games)
  • بازی‌نمایی  (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
    •         خانواده
    •         درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
    •         فرهنگ، تاریخ و ادبیات
    •         آموزش و یادگیری
    •         تبلیغات
    •         هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
    •         فقه و اخلاق
    •         توسعه‌ی صنعت گردشگری
    •         درمان اختلالات جسمی
    •         توانبخشی شناختی
    •         ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    •         ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و هنری و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) اقتصاد، حسابداری بازاریابی، تبلیغات حقوق، سیاست علوم اجتماعی، روانشناسی کامپیوتر، IT هنر  بهمن 1399 الی 1 اسفند 1399 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*