- ارزیابی داوطلبان، پیشرفت تحصیلی دانشجویان، هیات علمی در آموزش عالی
- رویکردهای سنجش داوطلبان در ورود به آموزش عالی
- سنجش برای یادگیری، به مثابه یادگیری و از یادگیری
- ارزیابی فرآیندهای یاددهی – یادگیری به منظور بهبود کیفیت
- ارزیابی، توسعه و تقویت توانمندی های حرفه ای اعضاء هیات علمی و سایر اعضاء و منابع انسانی دانشگاهی
- مبانی، رویکردها و الگوهای ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
- از ارزیابی درونی و برونی تا اقدام برای بهبود کیفیت
- رویکردها و الگوهای ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی (باز، برخط، ازراه دور، انعطاف پذیر، حضوری و …)
- ارزیابی سیستم ها، برنامه های درسی و آموزشی در آموزش عالی
- ارزیابی کیفیت محیط یادگیری در سطح گروه آموزشی، دانشکده، دانشگاه و نظام های آموزش عالی
- ارزیابی و بهبود برنامه های درسی
- ارزیابی سیستم های یادگیری الکترونیکی
- سیاستگذاری، برنامه ریزی برای ارزیابی جهت اقدام برای بهبودی
- نقش فرهنگ ارزیابی در بهبود کیفیت دانشگاهی
- سیاست گذاری و برنامه ریزی برای ارزیابی و اقدام برای بهبود کیفیت در آموزش عالی
- اشاعه فرهنگ کیفیت و ساختارسازی برای ارزیابی کیفیت
- ساختارسازی ، سازماندهی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز ارزیابی کیفیت
- همکاریهای ملی، منطقه ای و بین المللی در ارزشیابی آموزش عالی
- همکاری های ملی و بین المللی در ارزیابی و ارتقای کیفیت
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.