بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » هجدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، اسفند ۱۴۰۰

هجدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، اسفند ۱۴۰۰

منتشر شده در مورخ: 1400/09/4 ساعت: ۱۰:۲۶         بازدید از این همایش: 1,081 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هجدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، اسفند ۱۴۰۰، دانشگاه فردوسی مشهد ، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هجدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، اسفند ۱۴۰۰" در تاریخ 18 و 19 اسفند 1400 توسط دانشگاه فردوسی مشهد ، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران به صورت مجازی برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه فردوسی مشهد ، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: به صورت مجازی

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش:

  4 و 5 اسفند 1400      تغییر یافت:   

18 و 19 اسفند 1400



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به هجدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، اسفند ۱۴۰۰ تمدید شد
  30 آبان 1400      30 آذر 1400

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:   15 آذر 1400      15 دی 1400

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر حسین جعفری ثانی

تلفن تماس با دبيرخانه: 38803674-051

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: iici[at]um.ac.ir

محورهای همایش

عنوان همایش: هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا

محورهای همایش:

  1. هویت و چیستی برنامه درسی و آموزش در ایران در عصر پسا کرونا
  2. آینده پژوهی در حوزه برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا: (تحولات پیش روی مدارس، دانشگاه‌ها، تعامل یادگیرنده، معلم و برنامه درسی، فرایند یاددهی و یادگیری و ارزشیابی، و نقش خانواده‌ها، رسانه‌ها و پیام رسان‌های اجتماعی در آموزش اثر بخش)
  3. تجارب بین المللی و دلالت‌هایی برای آینده برنامه درسی و آموزش در آموزش و پرورش، آموزش عالی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های مهارتی، آموزش بدو خدمت، آموزش ضمن خدمت در ایران در عصر پسا کرونا
  4. تجارب زیسته نقش آفرینان در محیط‌های آموزشی گوناگون در دوره بیماری کرونا و دلالت‌هایی برای آینده: ( تجارب زیسته معلمان، استادان، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، مدیران، متخصصان، اساتید و کارشناسان برنامه ریزی درسی و خانواده‌ها)
  5. چالش‌های نظری و عملی و فرصت‌های آموزش مجازی: ( چالش مناطق محروم و کم برخوردار و عدالت آموزشی، چالش زیرساخت‌ها، چالش نرم افزارها و محیط‌های اجرای آموزش مجازی نظیر سامانه شاد، چالش تعامل معلم و یادگیرنده، چالش دروس عملی، کارورزی، دروس مهارتی، چالش ارزشیابی و امتحان در کلاس‌های آنلاین، چالش اخلاق در آموزش مجازی، چالش برنامه درسی پنهان، چالش آثار و پیامدهای اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ناخواسته ناشی از دسترسی و ورود گسترده دانش آموزان به فضاهای مجازی، اخلاق رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای و چالش تعامل در مناطق دوزبانه وچالش‌ها و فرصت‌های بخش خصوصی در آموزش در عصر پسا کرونا و…..)
  6. جایگاه ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مبتنی بر سند تحول در آموزش مجازی در دوره بیماری کرونا و دلالت‌هایی برای آینده

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  اسفند 1400 ,همایش (کنفرانس)  ایران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*