بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » هشتمین همایش ملی آموزش با رویکرد ” آموزش فنی وحرفه ای و توسعه پایدار”، خرداد ۹۵

هشتمین همایش ملی آموزش با رویکرد ” آموزش فنی وحرفه ای و توسعه پایدار”، خرداد ۹۵

سطح برگزاری: ملی         منتشر شده در مورخ: 1394/09/3 ساعت: ۱۸:۴۲         بازدید از این همایش: 5,323 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هشتمین همایش ملی آموزش با رویکرد ” آموزش فنی وحرفه ای و توسعه پایدار”، اردیبهشت ۹۵، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هشتمین همایش ملی آموزش با رویکرد ” آموزش فنی وحرفه ای و توسعه پایدار”، خرداد ۹۵" در تاریخ 5 و 6 خرداد 1395 توسط دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در شهر تهران - دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش:

  22 و 23 اردیبهشت 1395      تغییر یافت:   

5 و 6 خرداد 1395



مهلت ارسال مقاله به هشتمین همایش ملی آموزش با رویکرد ” آموزش فنی وحرفه ای و توسعه پایدار”، خرداد ۹۵ تمدید شد
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  10 بهمن 94      30 بهمن 94

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  25 فروردین 95

آخرین مهلت ثبت نام: 15 اردیبهشت 95

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر علی اصغر خلاقی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر سینا رزاقی

تلفن تماس با دبيرخانه: 22970060-021 داخلی 2634

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: confedu@srttu.edu

محورهای همایش

  •  آموزش فنی و حرفه ای و توسعه اقتصادی
    • ارتباط آموزش فنی و حرفه ای با محیط کار (صنعت)
    • منابع انسانی و توسعه اقتصادی
    • نقش منابع انسانی در کیفیت تولید
    • نقش آموزش فنی و حرفه ای در جذب سرمایه گذاری در پسا تحریم
    • سیاست ها و استراتژی های آموزش فنی و حرفه ای برای توسعه پایدار
    • نارسایی های نظام اشتغال و بازار کار و تعامل آن با آموزش های فنی و حرفه‌ای
    • آموزش فنی و حرفه ای و توسعه صادرات
  •  تربیت معلم و مربی در آموزش فنی و حرفه ای
    • نقش دانشگاه­های تربیت دبیر فنی در کیفیت بخشی به آموزش فنی و حرفه ای
    • الگوهای تربیت معلم فنی و حرفه ای در دنیا
    • دستیابی به کیفیت معلمان و کارکنان پیشرفته
    • منابع انسانی آموزش فنی و حرفه‌ای رسمی
    • صلاحیت های حرفه ای معلمان فنی و حرفه ای
  • سازماندهی و مدیریت آموزش فنی و حرفه ای برای توسعه پایدار
    • ساختار مطلوب آموزش فنی و حرفه ای
    • آموزشهای رسمی و بلند مدت فنی و حرفه ای
    • آموزش غیر رسمی و کوتاه مدت مهارتی
    • آموزش فنی و حرفه ای تطبیقی
    • موانع توسعه آموزش فنی و حرفه ای برای توسعه پایدار
    • چالش‌های نظام موجود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
    • مشارکت بخش خصوصی در ارائه خدمات آموزشی در حوزه فنی و حرفه‌ای
    • تجربه اصلاحات گذشته در آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای
    • شیوه‌های سازماندهی و ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای (در سطح دوره متوسطه)
    • آموزش مادام العمر (مداوم)
    • مدیریت و رهبری آموزش فنی و حرفه ای
    • مخاطبان و مشارکت کنندگان آموزش فنی و حرفه ای
    • منزلت اجتماعی آموزش فنی و حرفه ای
    • آینده آموزش فنی و حرفه ای
  • برنامه ریزی درسی آموزش فنی و حرفه ای
    • رویکردهای برنامه ریزی درسی در آموزش فنی و حرفه ای
    • روش های تدوین محتوا در آموزش فنی و حرفه ای
    • روشهای تدریس در آموزش فنی و حرفه ای
    • روشهای ارزشیابی فراگیران
    • کارآفرینی در آموزش فنی و حرفه ای
    • استاندارد سازی آموزشی در فنی و حرفه ای
    • مهارت های غیر فنی (عمومی) در آموزش فنی و حرفه ای
    • آموزش مبتنی بر شایستگی
    • مشارکت صنعت و تجارت در برنامه درسی آموزش فنی و حرفه ای
    • یادگیری در محیط کار
    • کیفیت بخشی به آموزش فنی و حرفه ای
    • تضمین کیفیت در آموزش فنی و حرفه ای
    • فرصت های یادگیری در آموزش فنی و حرفه ای
    • توسعه برنامه عمومی و مواد آموزشی آموزش فنی و حرفه ای
    • اعتبار بخشی آموزش فنی و حرفه ای
    • صلاحیت­های شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی دانش آموزان برای ورود به بازار کار
  • آموزش فنی و حرفه ای
    • فناوری پاک در صنعت و آموزش فنی و حرفه ای
    • آموزش فنی و حرفه ای و محیط زیست
  • پژوهش در آموزش فنی و حرفه ای
    • الگوهای پژوهش در آموزش فنی و حرفه ای
    • روش های ارزشیابی آموزش فنی و حرفه ای
    • مدیریت دانش و اطلاعات
    • پژوهش در توسعه اقتصادی، بازار کار و منابع انسانی مورد نیاز
    • آموزش فنی و حرفه ای در تحصیلات تکمیلی
  •  مواد آموزشی و تجهیزات در آموزش فنی و حرفه ای
    • شبیه سازی ابزار آموزشی در آموزش فنی و حرفه ای
    • تغییرات فناوری و آموزش فنی و حرفه
    • آموزش الکترونیکی
  • ارزشیابی آموزش فنی و حرفه ای
    • کارآیی داخلی نظام آموزش فنی و حرفه‌ای
    • ارزشیابی پیامدها و کارآیی خارجی آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای
    • ارزشیابی پیامدهای برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای
    • ارزشیابی برنامه هدایت تحصیلی (ورودی، فرایند وخروجی) وشغلی
    • ارزشیابی فارغ التحصیلان آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای
    • ارزشیابی تجهیزات و امکانات آموزش فنی و حرفه ای با توجه به تغییرات فناوری
  • مبانی نظری آموزش فنی و حرفه ای
    • تعامل آموزش و پرورش عمومی و آموزش فنی و حرفه‌ای
    • فلسفه آموزش فنی و حرفه ای
    • تلفیق آموزش و کار
    • ارزش کار
    • مبانی اقتصادی و اجتماعی آموزش فنی و حرفه ای
    • مبانی فرهنگی و تربیتی آموزش فنی و حرفه ای

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  اردیبهشت 1395 ,همایش (کنفرانس) ملی ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.