الف. مبانی و دیدگاههای نظری در ارتباط با ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی
- مبانی و نظریههای زیربنایی ارزیابی، اعتبارسنجی، ممیزی و تضمین کیفیت در آموزشعالی
- الگوها، مدلها، روشها، فرایندها، استانداردها و الزامات مناسب ارزشیابی کیفیت در زیر نظامهای آموزشعالی
- مبانی و الگوهای ارزیابی، اعتبارسنجی، ممیزی و تضمین کیفیت در نظام پژوهش و فناوری
ب. نقش سیاستگذاری و مدیریت آموزش عالی در ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی
- ارزیابی برنامه راهبردی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (تجارب موفق و بهینه کاوی)
- نهادینه سازی فرهنگ کیفیت در نظام آموزش عالی
- تضمین کیفیت و بینالمللی شدن آموزش عالی
- نقش ارزیابی کیفیت در ساماندهی آموزش عالی
- چگونگی استفاده از نتایج ارزیابی در بهبود کیفیت آموزش عالی
- نقش ارزیابی کیفیت در راهبری و توسعه مطلوب نظام آموزش عالی
- تاثیر تمرکز گرایی یا عدم تمرکز بر کیفیت آموزش عالی
- ارزیابی کیفیت آموزش عالی و توسعه پایدار
- ذینفعان آموزش عالی و نقش آنها در ساختار تضمین کیفیت آموزش عالی
- به اشتراک گذاری دانش ارزیابی و تجارب ملّی و بین المللی در توسعه گفتمان تضمین کیفیت آموزشعالی
- کتب درسی دانشگاهی و نقش آن در بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی
- ارزیابی ۴ دهه تلاش در راستای ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی ایران
ج. دنیای مجازی و فناوری های نوین و نقش آن در ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی
- ارزیابی آموزش های الکترونیکی در نظام دانشگاهی
- ارزیابی شبکههای اجتماعی علمی در محیط های دانشگاهی
- نقش فناوری اطلاعات و شبکههای یاددهی و یادگیری در ارتقا کیفیت آموزش عالی
د. ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام پژوهش و فناوری
- ارزیابی کیفیت فناوری و نوآوری در آموزش عالی
- اکوسیستم ارزیابی کیفیت در نظام پژوهش و فناوری
- ارزیابی کیفیت فرایندهای تجاری سازی دانش در نظام پژوهش و فناوری
- ارزیابی فرایندها و بروندادهای مراکز رشد، شتاب دهنده ها و پارک های علم و فناوری
پوستر کنفرانس
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.