بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » دومین کنفرانس بین‌المللی و سیزدهمین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، خرداد ۹۸

دومین کنفرانس بین‌المللی و سیزدهمین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، خرداد ۹۸

سطح برگزاری: ملی و بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1397/09/17 ساعت: ۱۳:۲۸         بازدید از این همایش: 2,728 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین‌المللی و سیزدهمین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، خرداد ۹۸، دانشگاه شیراز
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "دومین کنفرانس بین‌المللی و سیزدهمین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، خرداد ۹۸" در تاریخ 22 و 23 خرداد 1398 توسط دانشگاه شیراز در شهر شیراز - دانشگاه شیراز - مرکز همایش های بین المللی برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه شیراز


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: شیراز -  دانشگاه شیراز - مرکز همایش های بین المللی

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 22 و 23 خرداد 1398



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به دومین کنفرانس بین‌المللی و سیزدهمین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، خرداد ۹۸ تمدید شد
  15 بهمن 97      30 بهمن 97

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  20 بهمن 97      30 بهمن 97      20 اردیبهشت 98

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر بهرام جوکار

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر قاسم سلیمی

تلفن تماس با دبيرخانه: 36282795-071

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

محورهای همایش

الف. مبانی و دیدگاه­های نظری در ارتباط با ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی

  1. مبانی و نظریه‌های زیربنایی ارزیابی، اعتبارسنجی، ممیزی و تضمین کیفیت در  آموزش‌عالی
  2. الگوها، مدلها، روش‌ها، فرایندها، استانداردها و الزامات مناسب ارزشیابی کیفیت در زیر نظام‌های آموزش‌عالی
  3. مبانی و الگوهای ارزیابی، اعتبارسنجی، ممیزی و تضمین کیفیت در نظام پژوهش و فناوری

ب. نقش سیاستگذاری و مدیریت آموزش عالی در ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی

  1. ارزیابی برنامه راهبردی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (تجارب موفق  و بهینه کاوی)
  2. نهادینه سازی فرهنگ  کیفیت در نظام آموزش عالی
  3. تضمین کیفیت و بین‌المللی شدن آموزش عالی
  4. نقش ارزیابی کیفیت در ساماندهی آموزش عالی
  5. چگونگی استفاده از نتایج ارزیابی در بهبود کیفیت آموزش عالی
  6. نقش ارزیابی کیفیت در راهبری و توسعه مطلوب نظام آموزش عالی
  7. تاثیر تمرکز گرایی یا عدم تمرکز بر کیفیت آموزش عالی
  8. ارزیابی کیفیت آموزش عالی و توسعه پایدار
  9. ذینفعان آموزش عالی و نقش آنها در ساختار تضمین کیفیت آموزش عالی
  10. به اشتراک گذاری دانش ارزیابی و تجارب ملّی و بین المللی در توسعه گفتمان تضمین کیفیت آموزش‌عالی
  11. کتب درسی دانشگاهی  و نقش آن در بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی
  12. ارزیابی ۴ دهه تلاش در راستای ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی ایران

 ج. دنیای مجازی و فناوری های نوین و نقش آن در ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام آموزش عالی

  1. ارزیابی آموزش های الکترونیکی در نظام دانشگاهی
  2. ارزیابی شبکه‌های اجتماعی علمی در محیط های دانشگاهی
  3. نقش فناوری اطلاعات و شبکه‌های یاددهی و یادگیری در ارتقا کیفیت آموزش عالی

د. ارزیابی و بهبود کیفیت در نظام پژوهش و فناوری

  1. ارزیابی کیفیت فناوری و نوآوری در آموزش عالی
  2. اکوسیستم ارزیابی کیفیت در نظام پژوهش و فناوری
  3. ارزیابی کیفیت فرایندهای تجاری سازی دانش در نظام پژوهش و فناوری
  4. ارزیابی فرایندها و بروندادهای مراکز رشد، شتاب دهنده ها و پارک های علم و فناوری

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  خرداد 1398 ,همایش (کنفرانس) ملی و بین المللی ایران شیراز


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.