بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با تاکید بر یادگیری ارتقاء‌یافته به کمک فناوری، اسفند ۱۴۰۲

هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با تاکید بر یادگیری ارتقاء‌یافته به کمک فناوری، اسفند ۱۴۰۲

سطح برگزاری: ملی و بین المللی         منتشر شده در مورخ: 1402/10/10 ساعت: ۱۱:۰۴         بازدید از این همایش: 634 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با تاکید بر یادگیری ارتقاء‌یافته به کمک فناوری، اسفند ۱۴۰۲، دانشگاه اصفهان ، انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران (یادا)
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با تاکید بر یادگیری ارتقاء‌یافته به کمک فناوری، اسفند ۱۴۰۲" در تاریخ 8 الی 10 اسفند 1402 توسط دانشگاه اصفهان ، انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) در شهر اصفهان - دانشگاه اصفهان - تالار پیامبر اعظم ساختمان کتابخانه مرکزی (بصورت ترکیبی (حضور فیزیکی و مجازی)) برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه اصفهان ، انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران (یادا)


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: اصفهان -  دانشگاه اصفهان - تالار پیامبر اعظم ساختمان کتابخانه مرکزی (بصورت ترکیبی (حضور فیزیکی و مجازی))

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی  •  کامپیوتر، IT



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 8 الی 10 اسفند 1402



آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: 25 دی 1402

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  10 بهمن 1402

اطلاعات تماس

رئیس کنفرانس: دکتر مریم فاتحی‌زاده

دبیر علمی کنفرانس: دکتر محمدرضا نیلی

دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر اعظم اسفیجانی

تلفن تماس با دبيرخانه: 09925563162

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: icelet2024[at]res.ui.ac.ir

محورهای همایش

  • ابزارهای هوش مصنوعی در خدمت یاددهی یادگیری
  • محیط‌ها و فضاهای یادگیری هوشمند
  • شبیه‌سازها و محیط‌های یادگیری مجازی
  • واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی
  • ربات‌های یادگیری
  • فناوری‌های سیار و پوشیدنی
  • سامانه‌های مدیریت یادگیری و مدیریت محتوا
  • فناوری‌های مخابراتی و یادگیری الکترونیکی
  • ابزارهای وب 0.2 در تدریس و یادگیری
  • بازی‌های دیجیتالی در آموزش
  • رایانش ابری و یادگیری الکترونیکی
  • یادگیری ترکیبی، مدل‌ها و راهبردها
  • یادگیری سیار و بهنگام
  • یادگیری اجتماعی، مشارکتی و همیارانه
  • یادگیری پروژه محور
  • رویکرد کاوشگرانه در آموزش علوم، فناوری و مهندسی
  • یادگیری مبتنی بر بازی
  • بازی‌وارسازی در آموزش
  • آموزش‌های آزاد، آنلاین و گسترده
  • یادگیری الکترونیکی و توسعه منابع انسانی
  • پشتیبانی فنی و آموزشی در یادگیری الکترونیکی
  • موک‌ها و آموزش‌های غیر رسمی
  • محیط‌های یادگیری غیر رسمی (شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و غیره)
  • رویکردهای نوآورانه در یادگیری ارتقاء یافته به کمک فناوری در آموزش‌های غیر رسمی
  • استقلال یادگیرنده در محیط‌های یادگیری الکترونیکی غیر رسمی
  • منابع آموزشی آزاد در آموزش‌های رسمی و غیر رسمی
  • ابزارهای هوش مصنوعی و آموزش‌های غیر رسمی
  • پلتفرم‌های یادگیری ارتقاء یافته به کمک فناوری و یادگیری مستمر
  • یادگیری ارتقاء یافته به کمک فناوری و توسعه منابع انسانی
  • مهارت‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز در محیط‌های یادگیری غیر رسمی الکترونیکی
  • هوش مصنوعی زایشی و کاربرد آن برای استادان، دانشجویان و مدیران
  • تجارب موفق در استفاده از هوش مصنوعی زایشی در آموزش
  • هوش مصنوعی زایشی و نوآوری
  • قابلیت‌ها و محدودیت‌ها در هوش مصنوعی زایشی
  • هوش مصنوعی زایشی و آینده آموزش
  • یادگیری الکترونیکی و سبک‌های شناختی
  • ویژگی‌های روانشناختی یادگیرنده برخط
  • فناوری کمکی و نیازهای ویژه
  • یادگیری الکترونیکی و عدالت اجتماعی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در فضای یادگیری مجازی
  • مسائل حقوقی در فضای یادگیری مجازی
  • چالش‌های حقوقی استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
  • دانشگاه، اینترنت و جامعه
  • ابعاد اقتصادی یادگیری الکترونیکی
  • تجارب موفق یادگیری الکترونیکی
  • تجارب موفق در پیاده‌سازی یادگیری ارتقاء یافته به کمک فناوری
  • چالش‌ها در پیاده‌سازی یادگیری ارتقاء یافته به کمک فناوری
  • تجارب موفق در پیاده‌سازی رویکردهای نوین در یادگیری
  • ابزارها و فناوری‌های نوین جهت پیاده‌سازی موفق یادگیری
  • ارزشیابی فناوری‌های یادگیری
  • ارزشیابی درس، دوره و محتوای الکترونیکی
  • کاربرد فناوری در سنجش و ارزشیابی
  • مدل‌ها، روش‌ها و ملاحظات ارزشیابی آنلاین
  • ارزشیابی نرم‌افزارها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی
  • معیارها و استانداردهای ارزشیابی یادگیری الکترونیکی
  • مدل‌های ارزشیابی و بهبود کیفیت در یادگیری الکترونیکی

پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی کامپیوتر، IT  اسفند 1402 ,همایش (کنفرانس) ملی و بین المللی ایران اصفهان


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*