۱ – مبانی برنامه درسی پیش از دبستان
مبانی فلسفی – مبانی اجتماعی – مبانی روانشناختی – مبانی دینی- مبانی تربیت اقتصادی
۲ – سیاست ها، چشم اندازها و اسناد مرتبط
سند تحول – سند برنامه درسی ملی – سیاست ها در حوزه خانواده – سیاست های حوزه سلامت – اهداف کلان در آموزش پیش از دبستان
۳ – عناصر برنامه درسی پیش از دبستان
اهداف(نیازهای خاص دوره، توسعه ی عاطفی، شخصیتی و اجتماعی) در آموزش پیش از دبستان – محتوا در آموزش پیش از دبستان – رویکردهای یاددهی و یادگیری درآموزش پیش از دبستان – ارزشیابی در آموزش پیش از دبستان- مدیریت آموزش پیش از دبستان- مربیان در آموزش پیش از دبستان – مکان و فضا در آموزش پیش از دبستان – زمان در آموزش پیش از دبستان
۴ – خانواده و نقش آن درآموزش پیش از دبستان
والدین و آموزش پیش از دبستان – بازی و آموزش پیش از دبستان – قصه گویی، شعرخوانی در آموزش پیش از دبستان
۵ – فضای مجازی و رسانه در آموزش پیش از دبستان
آسیب های فضای مجازی و آموزش پیش از دبستان – فرصت های فضای مجازی و آموزش پیش از دبستان – مسؤولیت اجتماعی رسانه و آموزش پیش از دبستان
۶ – مهارت آموزی و آموزش پیش از دبستان
مهارت های زندگی در آموزش پیش از دبستان- مهارت های پایه مورد نیاز در آموزش پیش از دبستان- و…
۷ – مطالعات تطبیقی در برنامه درسی پیش از دبستان
اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.