بسم الله الرحمن الرحيم

خانه » همایش » علوم انسانی » علوم تربیتی و آموزشی » ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران – فلسفه آموزش عالی، آبان ۹۴

ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران – فلسفه آموزش عالی، آبان ۹۴

منتشر شده در مورخ: 1394/01/20 ساعت: ۰۱:۵۱         بازدید از این همایش: 5,915 بازدید

اطلاعات برگزاری همایش
فراخوان مقاله ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران - فلسفه آموزش عالی، آبان ۹۴، دانشگاه شهید بهشتی
        

به گزارش پایگاه خبری کنفرانس یاب و به نقل از سایت رسمی کنفرانس، "ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران – فلسفه آموزش عالی، آبان ۹۴" در تاریخ 12 و 13 آبان 1394 توسط دانشگاه شهید بهشتی در شهر تهران - دانشگاه شهید بهشتی - مرکز همایش‌های بین المللی برگزار می گردد.

برگزار کننده همایش: دانشگاه شهید بهشتی


امکان ارسال مقاله: بله

مکان برگزاری: تهران -  دانشگاه شهید بهشتی - مرکز همایش‌های بین المللی

حوزه های تحت پوشش:   علوم تربیتی و آموزشی



تاریخ های مهم

تاريخ برگزاری همایش: 12 و 13 آبان 1394



آخرين مهلت ارسال چکیده مقالات:
مهلت ارسال  مقاله به ششمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران – فلسفه آموزش عالی، آبان ۹۴ تمدید شد
  20 فروردین 94      10 اردیبهشت 94

اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:  15 اردیبهشت 94

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:  1 مرداد 94      10 مرداد 94      20 مرداد 94

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  1 مهر 94

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: جمیله علم الهدی

تلفن تماس با دبيرخانه: 22431716-021

وب سایت: پایگاه رسمی کنفرانس

ایمیل: ph.highereducation@gmail.com

محورهای همایش

۱-مطالعات فلسفی در حیطه اهداف و کارکردهای آموزش عالی

۱-۱-پرورش انسان

۱-۱-۱- بررسی نقش آموزش عالی در افزایش سواد عمومی

۱-۱-۲-نقش آموزش عالی در توسعه دانش تخصصی و مهارتهای حرفه ای

۱-۱-۳-نقش آموزش عالی در رشدفرهیختگی و تعالی اخلاقی

۱-۱-۴-الگوی اهداف آموزش عالی وعوامل موثر در تعیین اهداف و کارکردهای آموزش عالی

۱-۲- تولید علم

۱-۲-۱-تحولات روش‌شناختی تولید علم

۱-۲-۲-مبانی مطالعات میان‌رشته‌ای و فرارشته‌ای در آموزش عالی

۱-۲-۳-اصول ترویج دانش‌های تخصصی در حیطه عمومی

۱-۲-۴-مبانی مدیریت دانش در آموزش عالی

۱-۲-۵- ارزیابی ظرفیت های آموزش عالی برای توسعه علم دینی

۱-۲-۶-نقش علم شناسی اسلامی در تغییر اهداف آموزش عالی

۱-۳-فرهنگ‌سازی

۱-۳-۱-فلسفه فناوری و توسعه فناوری‌های جدید در آموزش عالی

۱-۳-۱-سهم آموزش عالی در جنبش های اجتماعی

۱-۳-۲-نقش آموزش عالی در تحولات فرهنگی

۱-۳-۳-ارزیابی شأن و جایگاه اندیشمندان و متخصصان درجامعه

۱-۳-۴-تعامل ها و تفاوت‌های فرهنگی در آموزش عالی

۱-۳-۵- نقش آموزش عالی در توسعه آرمانشهر اسلامی

۱-۳-۶-تبارشناسی دانشگاه‌های دینی

۱-۳-۷-تحلیل کارکردهای اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر

۱-۳-۸-اخلاق تدریس در آموزش عالی

۱-۳-۹-اخلاق پژوهش در آموزش عالی

۲-تحلیل فلسفی مسائل آموزش عالی

۲-۱- تأثیر رویکردها و گرایش‌های فلسفی بر آموزش عالی

۲-۱-۱-آموزش عالی از منظر لیبرالیسم و نولیبرالیسم

۲-۱-۲-آموزش عالی از منظر ساختارگرایی و پساساختارگرایی

۲-۱-۳- آموزش عالی از منظر نظریه انتقادی

۲-۱-۴- جهانی شدن و بین‌المللی‌سازی آموزش عالی

۲-۲- تحلیل انتقادی مسائل خاص آموزش عالی

۲-۳-۱-امکان و سازواری مفهوم دانشگاه اسلامی

۲-۳-۲-توده گرایی، نخبه گرایی، اطلاعات گرایی، تخصص‌گرایی، مدرک‌گرایی و…

۲-۳-۳- استقلال دانشگاه و آزادی آکادمیک

۲-۳-۴- نسبت آموزش عمومی با نظام آموزش عالی

۲-۳-۵- مهاجرت مغزها(فراریاشکار)

۲-۳-۶- تجاری سازی علم و سرمایه داری آکادمیک

۲-۳-۷- مدل های آسیب شناسی آموزش عالی

۲-۳-۸- مدل های سیاستگذاری آموزش عالی


پوستر کنفرانس

همایش (کنفرانس) علوم تربیتی و آموزشی  آبان 1394 ,همایش (کنفرانس)  ایران تهران


اطلاعات همایش برگرفته از وب سایت رسمی کنفرانس می باشد.
نویسنده: ص. م.